کروکی آنلاین چرا تاکنون عملیاتی نشده است؟

قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی گفت: کروکی آنلاین یک طرح مشترک بین بیمه مرکزی و فراجا است تا در هنگام تصادفات دیگر کروکی به شکل دستی و کاغذی ترسیم نشود.
کروکی آنلاین چرا تاکنون عملیاتی نشده است؟
کد خبر : ۱۸۵۹۱

آقای مجید مشعلچی گفت: کروکی آنلاین یک طرح مشترک بین بیمه مرکزی و فراجاست که قرار بود بیمه مرکزی زیر ساخت‌ها و تجهیزات لازم برای این طرح را فراهم کند,همچنین آموزش‌هایی را به کارکنان پلیس راهور بدهد و پلیس از این ابزارها و آموزش‌ها استفاده کند تا در هنگام تصادفات دیگر کروکی به شکل دستی و کاغذی ترسیم نشود.

او در ادامه گفت: بیمه مرکزی تقریبا ۲ سال پیش حدود ۶۰۰ میلیارد تومان برای طرح کروکی آنلاین هزینه کرد و تجهیزاتی را که عمدتا منشا خارجی داشتند ثبت سفارش داد، اما این تجهیزات مدتی در گمرک ماند و در نهایت به کمک وزیر اقتصاد و با همکاری گمرک این وسایل ترخیص و در اختیار فراجا قرار گرفت که بیمه مرکزی تقریبا کار خود را انجام داده است. اکنون باید نیروی انتظامی کارکنان پلیس راهور را آموزش دهد و تجهیزات در اختیار آن‌ها قرار گیرد و ارتباطات فراهم شود.

این مقام مسئول در پاسخ به این که چرا تا کنون این طرح عملیاتی نشده و آیا از سوی بخشی کوتاهی صورت گرفته است؟ گفت: کوتاهی از سمتی وجود نداشته است، واقعا کروکی آنلاین طرح چند بخشی است که خوب ذاتا ممکن است مشکلاتی رخ دهد اکنون نیروی انتظامی با حضور فرمانده جدید به شدت پیگیر این موضوع هستند و با توجه به تلاش‌ها فکر میکنم عملیاتی شدن آن نزدیک باشد و بتوانیم زمان دقیق را اعلام کنیم.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر