جزئیات گزارش ناظر بازی پرسپولیس - استقلال؛ تعداد تماشاگران مشخص شد / خبری از ساپینتو، بیرانوند و عبدی نیست

در گزارش ناظر بازی دربی ۱۰۰، به حضور بیش از اندازه تماشاگران و درگیری رخ داده بین آنها اشاره شده و تخلف خاصی در زمینه‌های دیگر گزارش نشده است.
جزئیات گزارش ناظر بازی پرسپولیس - استقلال؛ تعداد تماشاگران مشخص شد   خبری از ساپینتو، بیرانوند و عبدی نیست
کد خبر : ۱۸۵۹۲

 دربی 100 با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید تا سرخپوشان موقتاً به صدر جدول لیگ برتر صعود کنند. این بازی که همواره حاشیه‌ها و جنجال‌های فراوانی داشته، روز گذشته (یکشنبه) نیز دستخوش اتفاقاتی بود. ناظر بازی گزارش این اتفاقات را آماده کرده و به کمیته انضباطی و سازمان لیگ ارسال می‌کند.

پیگیری ها نشان می‌دهد در گزارش ناظر بازی تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه 40 هزار نفر اعلام شده است. این موضوع در گزارش ناظر بازی ذکر شده که در جلسه پیش از بازی بر حضور 15 هزار نفر تأکید شده بود اما بدون هماهنگی درهای طبقه دوم ورزشگاه در فاصله 20 دقیقه مانده به آغاز بازی به روی هواداران باز شده است.

نکته بعدی قید شده در گزارش، درگیری رخ داده بین تماشاگران پرسپولیس و استقلال در گوشه‌هایی از ورزشگاه است.

پیگیری‌ها اما نشان می‌دهد در گزارش ناظر بازی اشاره‌ای به درگیری پیش از بازی سیدحسین حسینی با مأموران یگان ویژه و همچنین درگیری مهدی عبدی با یک مأمور دیگر در پایان بازی نشده است. ظاهراً چون این اتفاقات پیش و بعد از جریان بازی رخ داده، ناظر بازی این اتفاقات را ندیده و کمیته انضباطی در صورت لزوم، از روی فیلم‌های پخش شده در خصوص این اتفاقات تصمیم‌گیری خواهد کرد.

در مورد خوشحالی بعد از بازی علیرضا بیرانوند که با شکایت باشگاه استقلال همراه شده چیزی در گزارش ناظر بازی دیده نمی‌شود.

ناظر بازی اعتراض‌های ساپینتو و گل‌محمدی سرمربیان دو تیم را طبیعی خوانده و موضوع خاصی در این زمینه به مراجع ذیصلاح گزارش نشده است.

در صورتی که تخلفات دیگری رخ داده باشد، کمیته انضباطی به آنها ورود خواهد کرد.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
تسنیم
مجله زندگی
ارسال نظر