جذاب‌ترین خودروهای لوکس جهان زیر پای ارلیک هالند+عکس

ارلینگ هالند هم مانند اکثر فوتبالیست‌ها ماشین‌های زیادی دارد و نشریه «سان» نگاهی به گاراژ لوکس او انداخته است.
جذاب‌ترین خودروهای لوکس جهان زیر پای ارلیک هالند+عکس
کد خبر : ۱۸۶۱۵

ارلینگ هالند در ۲۲ سالگی دنیا را زیر پای خود دارد. این ماشین گلزنی با هنرنمایی‌هایش در سالزبورگ، دورتموند و منچسترسیتی جذاب‌ترین دارایی فوتبال جهان شده است. استعداد فوق‌العاده او باعث شده که در اتحاد قرارداد عالی ۳۷۵۰۰۰ پوندی در هفته به دست آورد.

هالند اغلب در حال رانندگی با زیباترین اتومبیل‌های جهان دیده می‌شود. از رولز رویس باشکوهش گرفته تا علاقه‌اش به آئودی، نشریه «سان» نگاهی به مجموعه ماشین‌های او انداخته است.

رولز رویس کولینان: ۳۰۰ هزار پوند

این ماشین ۳۰۰۰۰۰ پوندی لوکس‌ترین ماشین گاراژ هالند است. این SUV باکلاس ماشینی ایده‌آل برای رفت و آمد هالند به تمرین است. رولزرویس سفیدرنگ هالند بسیار سبک و راحت و مناسب استفاده هرروزه اوست.

270160

آئودی RS ۶ آوانت: ۱۲۰ هزار پوند

هالند مدت‌هاست که از رانندگی با آئودی RS ۶ آوانت لذت می‌برد. او در زمان حضورش در آلمان، دائما با مدلی قرمز رنگ از RS ۶ به گشت و گذار می‌پرداخت. و از زمان انتقال به انگلیس مدل سیاه کربنی این ماشین را خرید. این خودروی خیره‌کننده دارای لاستیک‌های پرفورمنس و همچنین پکیج طراحی داخلی بسیار جذابی است.

270158

رنج‌روور اسپورت: ۱۲۰ هزار پوند

کلکسیون ماشین‌های کدام فوتبالیست برتر بدون رنج‌روور کامل می‌شود؟ این ماشین حجیم و تهاجمی، ارلینگ هالندِ ماشین‌هاست؛ بزرگ، قابل اعتماد و چیزی که همه می‌خواهند داشته باشند. این رنج‌روور اسپورت دارای چراغ‌های جلویی دیجیتال LED و سیستم صوتی مریدین است تا سفری زیبا را تضمین کند. در حالی که صندلی‌های الکتریکی ماساژوری برای استراحت هالند بین مسابقات عالی هستند.

270157

مرسدس AMG GLE کوپه: ۹۰ هزار پوند

هالند در دوران حضور در دورتموند، در حال رانندگی با مرسدس AMG GLE کوپه مشاهده می‌شد. او حتی رفیقش جیو رینا را با مرسدس مشکی براق خود به تمرین می‌برد. فضای داخلی چرمی راحت حس خوبی دارد و رینگ‌های آلیاژی ۲۲ اینچی سواری نرمی را به همراه خواهند داشت.

270156

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر