دو شرط مهم سرمربی اخراجی برای قبول مربیگری تاتنهام!

تاتنهام بعد از اخراج کریستین استلینی مصمم است یولیان ناگلزمان را به عنوان سرمربی دائمی استخدام کند، ولی این مربی آلمانی برای پذیرش این پیشنهاد دو شرط مهم دارد.
دو شرط مهم سرمربی اخراجی برای قبول مربیگری تاتنهام!
کد خبر : ۱۸۶۳۷

روزنامه انگلیسی ایندیپندنت اعلام کرد بعد از آنکه دقایقی پیش تاتنهام رسما از اخراج کریستین استلینی، سرمربی موقت این تیم، خبر داد یولیان ناگلزمان در حال حاضر در صدر فهرست مربیان مد نظر این تیم قرار دارد و دنیل لوی رئیس باشگاه اصرار دارد ناگلزمان را راهی لندن کند.

اما ایندیپندنت مدعی است ناگلزمان دو شرط مهم را به تاتنهام اعلام کرد و گفته تنها در صورت پذیرش آن‌ها هدایت این تیم را خواهد پذیرفت. شرط اول این است که ناگلزمان تنها از پایان فصل جاری و شروع تابستان این پست را به عهده می‌گیرد. شرط دوم مربی آلمانی این است که او باید در نقل و انتقالات حرف اول را بزند و هیچ بازیکنی بدون نظرش خریده یا فروخته نشود.

پیش از این ناگلزمان یکی از نامزد‌های اصلی هدایت چلسی بعد از اخراج گراهام پاتر به شمار می‌آمد، ولی او شخصا کنار کشید و گفت با توجه به شرایط باشگاه چلسی تمایلی به قبول این پست ندارد. اما ناگلزمان حالا از تمایل خود به پذیرش پست سرمربی‌گری دائمی تاتنهام خبر داده البته در صورتی که دو شرط او پذیرفته شود.

بر اساس این گزارش تاتنهام در صورتی که در نهایت نتواند با ناگلزمان به توافق برسد به سراغ آرنه اسلوت سرمربی فاینورد خواهد رفت. او فاینورد را صدرنشین لیگ هلند کرده و در یک‌چهارم‌نهایی لیگ کنفرانس اروپا حضور دارد.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر