6 شغل با حقوق بالای 18 میلیون تومان در تهران

چگونه می‌توانم به درآمد بالا دست پیدا کنم؟ چه مشاغلی در ایران جزء مشاغل پردرآمد محسوب می‌شوند؟ کدام رشته‌ها و مهارت‌ها آینده خوبی دارند؟ اینها سوالاتی است که امروزه بسیاری از جوانان به دنبال پاسخ آن هستند. یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای پیدا کردن پاسخ این سوالات، جستجو در آگهی‌های استخدامی است.
6 شغل با حقوق بالای 18 میلیون تومان در تهران
کد خبر : ۱۸۶۸۱

همزمان با رشد تکنولوژی و فناوری‌های روز دنیا، بازار مشاغل مرتبط با حوزه نرم‌افزار بسیار داغ شده است. کسانی که در این زمینه تخصص کافی داشته باشند می‌توانند به حقوق و مزایای بسیار خوبی دست پیدا کنند. کاماپرس در ادامه، 6 شغل با حقوق بالای 18 میلیون تومان در تهران را مورد بررسی قرار می‌دهد؛

 

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ اشتغال و استخدام، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*یک شرکت فعال در زمینه توسعه نرم‌افزارهای مرتبط با بورس و بازار سرمایه نیازمند همکاری با یک توسعه‌دهنده بک‌اند است. تسلط بر زبان برنامه‌نویسی #C، تسلط بر یکی از فناوری‌های دسترسی به داده، تسلط بر LINQ، دانش کافی در اصول مهندسی نرم‌افزار و… از جمله الزامات این موقعیت شغلی است. مزایای همکاری با این شرکت شامل بیمه، حداقل حقوق ماهیانه 18 میلیون تومان، عدم محدودیت در دریافت پاداش نسبت به عملکرد و تعطیلی در روزهای پنجشنبه می‌شود.

*شرکتی معتبر که در حوزه تجارت بین‌الملل فعالیت دارد، رئیس حسابداری مجرب با حداقل حقوق 18 میلیون تومان استخدام می‌کند. فرد متقاضی باید به گزارشات بودجه و هزینه، صورتحساب‌های مالی، قوانین بیمه تامین اجتماعی، مالیات و… تسلط کافی داشته باشد.

 

*یک مجموعه که در حوزه مارکتینگ مدرن داروهای ایرانی فعالیت دارند اقدام به استخدام کارشناس مدیکال ادوایزری می‌کند. حداقل حقوق در نظر گرفته شده برای این موقعیت شغلی ماهانه 20 میلیون تومان بوده و داشتن سابقه کاری اهمیت ندارد.

*یک شرکت فعال در حوزه هوشمندسازی در تهران آماده همکاری با برنامه‌نویس PHP با حداقل حقوق 20 میلیون تومان است. داشتن حداقل دو سال سابقه کاری مرتبط با نمونه کار، تسلط به مبحث GPS، تسلط به فریم ورک Laravel، آشنایی به مستندسازی پروژه و… از جمله شرایط احراز برای این سِمت شغلی محسوب می‌شود.

*شرکتی فعال در زمینه حمل و نقل نیازمند همکاری با یک برنامه‌نویس بک‌اند آقا با حداقل حقوق 20 میلیون تومان در ماه است. فرد متقاضی حتماً باید ساکن تهران (ترجیحاً غرب تهران) بوده و بیش از 6 سال سابقه کاری مرتبط داشته باشد. از دیگر الزامات این موقعیت شغلی می‌توان به تسلط به زبان برنامه نویسی PHP، تسلط به  php Microservices، آشنایی با تست نویسی Unit Test و… اشاره کرد.

* یک استودیو بازی‌سازی معتبر به دنبال یک همکار با تجربه برای موقعیت شغلی مدیریت محصول است. حداقل حقوق در نظر گرفته شده برای این سِمت 24 میلیون تومان بوده و داشتن بیش از ۲ سال سابقه کار در عناوین شغلی مدیر محصول یا مالک محصول در کسب‌وکارهای B2C مزیت محسوب می‌شود.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
خبرفوری
مجله زندگی
ارسال نظر