حمله تند و تیز نشریه فرانسوی علیه مسی: درخواست او دیوانه وار بود

لوپاریزین می‌گوید لیونل مسی و وکلایش از پاری سن ژرمن خواهان افزایش قابل توجه دستمزد او شده‌اند.
حمله تند و تیز نشریه فرانسوی علیه مسی: درخواست او دیوانه وار بود
کد خبر : ۱۸۷۵۸

درحالی‌که آینده لیونل مسی همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، مدتی است بیشتر خبر‌ها از احتمال بازگشت او به بارسلونا حکایت دارد.

بعد از موج خبری درباره بازگشت مسی به باشگاه سابقش، سفر روز‌های اخیر او به شهر بارسلون باعث شد این شایعات قوت بگیرد. البته مسی ساعتی پیش بارسلون را ترک کرد و راهی پاریس شد تا به تیم فعلی‌اش، پی‌اس‌جی، برگردد.

نشریه فرانسوی لوپاریزین در گزارشی یک ادعای جنجالی مطرح کرد و گفت مسی و وکلایش در مذاکرات اخیری که با پی‌اس‌جی داشتند خواهان افزایش دستمزد او به مقداری بسیار قابل‌توجه شده‌اند. این افزایش در حدی بوده که پی‌اس‌جی آن را درخواستی دیوانه‌وار توصیف کرده است.

وقتی دیشب مشخص شد که لئو مسی در شهر بارسلون با دوستان قدیمی‌اش، جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس، شام خورده است، از یک سو رسانه‌های کاتالان از خوشحالی سر از پا نمی‌شناختند و از سوی دیگر می‌شد نگرانی را در چشم‌های مدیران پی‌اس‌جی دید. لوپاریزین در گزارش خود با لحنی تند درباره مسی و وکلایش صحبت کرده و برای توصیف وکلای ستاره بزرگ آرژانتینی از صفت طمع‌کار استفاده کرده است.

پی‌اس‌جی که برای تخطی نکردن از قوانین فرپلی مالی مجبور است دستمزد‌های پرداختی به بازیکنانش را کاهش دهد مسلما از درخواست افزایش دستمزد لیونل مسی استقبال نخواهد کرد. اما لوپاریزین می‌گوید خورخه، پدر و مدیر برنامه‌های لئو، با اینکه از شرایط باشگاه اطلاع دارد، ولی به مدیران اصرار داشته که پسرش حالا که قهرمان جام جهانی است باید دستمزدی به مراتب بیشتر دریافت کند.

بر اساس این گزارش، خورخه مسی به مدیران پی‌اس‌جی گفته علاوه بر قهرمانی لئو در جام جهانی او پیشنهادی نجومی از باشگاه الهلال عربستان دارد و این نشان می‌دهد دیگران برای ستاره آرژانتینی تا چه حد ارزش قائلند. پیشنهاد الهلال به مسی بر اساس گزارش‌ها ۴۰۰ میلیون یورو بوده است.

لوپاریزین می‌گوید با وجود درخواست‌های مسی و تیمش، پاری سن ژرمن مایل است قرارداد او را با همان دستمزدی تمدید کند که او از سال ۲۰۲۱ دریافت کرده است. بر اساس این گزارش مسی تا این لحظه در هر سال ۳۷ میلیون یورو دستمزد ناخالص گرفته است. پاری سن ژرمن با وجود مشکلات مالی هرگز از مسی خواهان کاهش این مبلغ نشده و نخواهد شد؛ ولی به هیچ وجه قصد افزایش دستمزد او را ندارد.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر