حیرت اروپایی‌ها از تاخیر ۷ ثانیه‌ای در پخش زنده فوتبال

با انتشار یک ویدیو در شبکه‌های اجتماعی هواداران فوتبال در اروپا از اینکه پخش زنده فوتبال در این قاره با تاخیر همراه است شگفت‌زده شده‌اند.
حیرت اروپایی‌ها از تاخیر ۷ ثانیه‌ای در پخش زنده فوتبال
کد خبر : ۱۸۸۶۶

مسابقات لیگ های بزرگ و تورنمنت‌های محبوب فوتبال دنیا از طریق شبکه‌های تلویزیونی به صورت زنده برای میلیون‌ها نفر در گوشه و کنار دنیا پخش می‌شود.

شکی نیست که حضور در ورزشگاه و تماشای زنده آنچه در زمین می‌گذرد با نشستن جلوی صفحه تلویزیون تفاوت زیادی دارد، اما اغلب بیننده‌های تلویزیونی فوتبال در اروپا معتقد بودند آنچه در میدان می‌گذرد را همزمان با تماشاچی‌های حاضر در استادیوم می‌بینند.

اما یک خبرنگار ورزشی به نام زکریا طیبی تصمیم گرفت این ذهنیت را اصلاح کند و به اروپایی‌ها نشان دهد پخش زنده فوتبال در این قاره با تاخیر قابل توجه مواجه است. او روز شنبه این هفته با حضور در ورزشگاه برای تماشای دیدار منچسترسیتی و شفیلدیونایتد در نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس تصاویری تهیه کرد تا ادعایش را ثابت کند.

زکریا که در اتاقک رسانه‌ها در ومبلی نشسته بود در حالی‌که ریاض محرز برای ارسال کرنر اقدام کرد شروع به فیلمبرداری با موبایل خود کرد. در همین حال یک مانیتور مقابل زکریا بود که پخش زنده بازی را نشان می‌داد. به این ترتیب او می‌توانست همزمان از اتفاق واقعی و آنچه در پخش زنده می‌گذشت تصویر بگیرد.

این خبرنگار ورزشی در نهایت به همه نشان داد که بین آنچه در زمین رخ می‌دهد و آنچه در پخش زنده تلویزیونی دیده می‌شود ۷ ثانیه تفاوت وجود دارد. ویدیوی او که در شبکه‌های اجتماعی بارگذاری شده تا کنون ۱.۳ میلیون بازدید داشته و عده زیادی از هواداران فوتبال اروپا می‌گویند باورشان نمی‌شود که پخش زنده فوتبال را با تاخیر تماشا می‌کرده‌اند.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر