خبر خوش برای کسانی که در اردیبهشت خانه‌شان مورد سرقت قرار گرفته!

سرکلانتر ششم پلیس پیگیری تهران از انهدام باند ۵ نفره سارقان سابقه دار منزل خبر داد.
خبر خوش برای کسانی که در اردیبهشت خانه‌شان مورد سرقت قرار گرفته!
کد خبر : ۱۸۹۳۳

سرهنگ سید محمدرضا موسوی گفت: اردیبهشت ماه امسال با وقوع سرقت از منازل در محدوده غیاثی تهران، رسیدگی به موضوع سریعاً در دستور کار تیمی زبده از ماموران کلانتری ۱۱۴ این محله قرار گرفت و با توجه اهمیت موضوع، عوامل این یگان وارد عمل شدند و پس از حضور در محل مشخص شد سارقان در پوشش تعمیرات ساختمان وارد منزل و اقدام به سرقت اموال می‌کنند.

وی افزود: با تحقیقات محلی محدوه جغرافیای جرم و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه دار متهمان را شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد یک نفر از آن‌ها از افراد سابقه‌دار و حدوداً ۴ ماه قبل از زندان آزاد شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تیم عملیات کلانتری در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده در ششم اردیبهشت ماه سال جاری مخفیگاه متهمان را در محدوده خیابان غیاثی شناسایی کردند.

سرهنگ موسوی عنوان کرد: تیم عملیات پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی، روز گذشته راهی مخفیگاه متهمان شدند و ۵ نفر متهم را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند که در بررسی‌های اولیه، مقادیر اموال مسروقه شامل؛ وسایل برقی خانگی اعم از جاروبرقی، ترازو و ... به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال و همچنین ۵ گرم هروئین از مخفیگاه موردنظر که یک انبار متروکه بود، کشف شد.

سرکلانتر ششم پلیس پیگیری تهران بزرگ اظهار داشت: متهمان پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت اماکن خصوصی و منازل اعتراف و انگیزه خود را تامین نیاز‌های مالی، عنوان کرد و تاکنون ۲ مال باخته به کلانتری مراجعه و اموال خودرا شناسایی کردند، متهمان نیز پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی اعزام و سپس با قرار مناسب روانه زندان شدند.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
تسنیم
مجله زندگی
ارسال نظر
نظرات بینندگان
حتما ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت از فروشندگان بخواهید
ارسالی در
اول اینکه هیچ قفل کتابی، سوئیچی، گاوصندقی و الکترونیکی ضد سرقت نیستند، حتی قفلهایی که تحت عنوان ضد اسید، ضد برش، دو شیار و امثال این عناوین فروخته میشن که در کمتر از ده ثانیه توسط یک حرفه ای باز یا تخریب میشن مگر اینکه فروشنده ای معتبر به شما ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت بده

دوم اینکه نهایت چیزی که مردم در ایران در موضوع پیشگیری از سرقت میدونن اینه که حفاظ، دربهای فلزی، دوربین و دزدگیر نصب کنند در حالیکه با توجه باینکه از کار انداختن دوربین و دزدگیر یا باز کردن و تخریب قفلهای حفاظ، درب و گاوصندوقهایی که مردم تحت عنوان ضد سرقت بهشون اطمینان میکنند کار حداکثر30 ثانیه است، پس هیچ کدوم اینها را نداشته باشن امن تر هستند چون لااقل احتیاط بیشتری میکنند

پس وقتی میخواهید درب، حفاظ، قفل، گاوصندوق، دوربین و دزدگیر بخرید به فروشنده بگید ما چیزی میخوایم که ضمانت داشته باشه اگر نصب کنیم دیگه دزدا با هیچ روشی نتونن وارد بشن. حالا اگر درب، حفاظ، قفل، دوربین یا دزدگیر شما میتونه همچین کاری برای ما بکنه به ما ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت بدید و اگر ندادن، تحت هیچ شرایطی بهانه هاشون را باور نکنید