تصاویر جدید از جادوی طلایی مارتین اسکورسیزی با حضور لئوناردو دی‌کاپریو و رابرت دنیرو+عکس

تصاویر جدیدی از پروژه بعدی مارتین اسکورسیزی، یعنی فیلم Killers of the Flower Moon منتشر شده است که نمای جدیدی از «لئوناردو دی کاپریو» و «رابرت دنیرو» را به تصویر می‌کشد.
تصاویر جدید از جادوی طلایی مارتین اسکورسیزی با حضور لئوناردو دی‌کاپریو و رابرت دنیرو+عکس
کد خبر : ۱۸۹۸۰

فیلم Killers of the Flower Moon براساس کتاب پرفروشی با همین نام در حال ساخت است و داستان آن به دهه ۲۰ و ایالت اکلاهما برمی‌گردد و مجموعه‌ای از جنایت‌های وحشیانه که به «سلطنت ترور» معروف هستند را به تصویر می‌کشد. در تصاویر جدیدی که از فیلمبرداری این فیلم منتشر شده است، دی کاپریو و دنیرو هر دو در لباس‌های مربوط به همان دوره زمانی دیده می‌شوند و همچنین یک خودرو دهه ۲۰ در این صحنه وجود دارد. فیلمبرداری فیلم جدید اسکورسیزی هم اکنون در شهر فرفکس ایالت اکلاهما در حال انجام است.

  • تصاویر جدیدی از فیلم آینده مارتین اسکورسیزی منتشر شد - ویجیاتو

  • مارتین اسکورسیزی

  • تصاویر جدیدی از فیلم آینده مارتین اسکورسیزی منتشر شد - ویجیاتو

دی کاپریو در این فیلم نقش برادرزاده یک دامدار محلی قدرتمند با بازی دنیرو را ایفا می‌کند و «لیلی گلادستون» نقش همسر او را بازی می‌کند. از دیگر بازیگرهای فیلم Killers of the Flower Moon می‌توان به «جسی پلمونز» اشاره کرد که نقش تام وایت، مامور FBI مسئول تحقیق در مورد قتل‌ها را ایفا می‌کند.

 

Killers of the Flower Moon به همراه فیلم بیوگرافی آینده «ریدلی اسکات» با الهام از زندگی ناپلئون بناپارت و بازی «واکین فینیکس» به صورت انحصاری توسط اپل پخش می‌شوند. از فیلم‌هایی که تاکنون توسط تلویزیون اپل منتشر شده‌اند می‌توان به درام جنگی Greyhound با بازی «تام هنکس» و On the Rocks به کارگردانی «سوفیا کاپولا» و بازی «بیل موری» اشاره کرد.

اسکورسیزی از سال ۲۰۱۹ و فیلم The Irishman که توسط نتفلیکس پخش شد، کارگردانی فیلم دیگری را به عهده نداشته است و به نظر می‌رسد قصد دارد همکاری خود با پلتفرم‌های پخش آنلاین را ادامه دهد. «اریک راث» فیلمنامه نویس برنده جایزه اسکار که در فیلم‌های بسیار زیادی از جمله Forrest Gump و The Curious Case of Benjamin Button حضور داشته است، فیلمنامه Killers of the Flower Moon را نیز خواهد نوشت.

دی کاپریو پس از این در فیلم دیگری به نام Don’t Look Up حضور خواهد داشت که بازیگران بسیار بزرگی مانند جنیفر لارنس، کیت بلانشت، جونا هیل و تیموتی شالامی در آن حضور خواهند داشت و اواخر سال جاری توسط نتفلیکس پخش می‌شود. دنیرو نیز قرار است در فیلم جدید «دیوید او راسل» حضور داشته باشد که این فیلم نیز دارای بازیگران مشهوری مانند کریستین بیل، مارگو رابی و رامی ملک است. همچنین هر دو بازیگر نیز پیش از این با مارتین اسکورسیزی کار کرده‌اند، دی‌ کاپریو در فیلم‌های Gangs of New York و The Wolf of Wall Street و دنیرو در فیلم‌های Raging Bull و Taxi Driver.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
خبرفوری
مجله زندگی
ارسال نظر