معامله دنی آلوس و ژوانا سانز برای کمک به آزادی هرچه سریع‌تر بازیکن سابق

اطلاعات جدیدی در مورد شرایط دنی آلوس و تلاش‌هایش برای بیرون آمدن از زندان منتشر شده است.
معامله دنی آلوس و ژوانا سانز برای کمک به آزادی هرچه سریع‌تر بازیکن سابق
کد خبر : ۱۹۱۹۳

دنی آلوس پس از بیش از سه ماه حبس به اتهام تجاوز جنسی در یک کلوپ شبانه در بارسلونا، در تلاش است تا هر روزنه ممکنی را برای رهایی از زندان پیدا کند. هر راهی که به بن‌بست برسد، آلوس به سرعت راه دیگری را امتحان می‌کند.

اکنون مایکا ناوارو، روزنامه‌نگار، اطلاعات جدیدی در این زمینه منتشر کرده است. به گزارش ناوارو، این فوتبالیست با همسرش، ژوآنا سانز، برای کمک به او در آزادی از زندان به توافق رسیده و ظاهراً ژوانا برای به تاخیر انداختن طلاق از آلوس پول دریافت می‌کند. لازم به یادآوری است که سانز در ۱۵ مارس با منتشر کردن تصویر نامه‌ای به دست خط خود در شبکه‌های اجتماعی جدایی خود را تایید کرد. اما هنوز طلاق رسمی صورت نگرفته است.

یکی از دلایل تعویق طلاق این است که ازدواج با یک زن اسپانیایی تنها راه برای نشان دادن پیوند آلوس به اسپانیا است و ترس از فرار او از دادگاه اسپانیا را از بین می‌برد. همان کاری که هموطنش روبینیو در ایتالیا انجام داد. این هفته، دادستانی بارسلونا به دلیل خطر فرار، از آزادی بازیکن سابق به قید وثیقه خودداری کرد. چیزی که کار او را سخت‌تر کرده محتوای صوتی و تصویری است که در دست دادگاه است. به ویژه ویدئوهایی که توسط دوربین امنیتی کلوپ شبانه ضبط شدند.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر