علاقه عجیب یک سارق؛ دزد مشهور در سرقت چه چیزی وسواس داشت؟

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک سارقی که اقدام به سرقت لوازم و محتویات از داخل خودروی کارمندان و مراجعان ادارات دولتی در بلوار دادمان کرده بود، خبرداد.
علاقه عجیب یک سارق؛ دزد مشهور در سرقت چه چیزی وسواس داشت؟
کد خبر : ۱۹۳۹۳

سرهنگ محمد معظمی گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ ظهر روز گذشته ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، در حال گشت زنی در محدوده بلوار دادمان بودند که به یک دستگاه خودرو که راننده آن کنار خودرو های پارک شده در کنار خیابان توقف کرده بود مشکوک شده و رفتار آن را تحت نظر قرار دادند.

وی با بیان اینکه بررسی‌ اولیه ماموران نشان داد که پلاک خودرو به طرز ماهرانه‌ای مخدوش شده است، گفت:‌همین سرنخ کافی بود تا ماموران برای بررسی‌های بیشتر به متهم مراجعه کنند، اما این فرد که در حال باز کردن لاستیک خودروی پارک شده بود به محض مشاهده گشت پلیس از محل متواری شد که پس از یک تعقیب و گریز کوتاه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

معظمی گودرزی با اشاره به انجام بازرسی از خودروی متهم گفت: از صندوق عقب خودروی متهم علاوه بر آلات و ادوات سرقت، دو ستگاه تلفن همراه و اقلام مسروقه دیگر نیز کشف و مشخص شد متهم با مراجعه به محل هایی که سازمان‌های دولتی در آن دایر است، اقدام به سرقت از خودروی کارمندان و مراجعه کنندگان آن کرده است.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات و لوازم خودرو و ۳۰ فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کرد. متهم ۵۰ ساله که دارای سوابق متعدد کیفری بود با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی برای کشف جرایم احتمالی و جزئیات پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر
نظرات بینندگان
حتما ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت از فروشندگان بخواهید
ارسالی در
میخواید ماشینتون سرقت نشه؟ اولا باید از فروشنده معتبری خرید کنید که امروز نیومده باشه و فردا ازش اثری نباشه و دوم اینکه اون فروشنده برای هر نوع قفل، دزدگیر یا ردیاب که به شما به عنوان ضد سرقت معرفی میکنه باید ضمانت بده که اگر این را استفاده کنی و سارقین بتوانند سرقت کنند کل خسارت حاصل از سرقت را بهت میدم و مراقب باشید که گول حرفهایی مثل اینکه میگن اگر این قفل را بذاری زمان بیشتری طول میکشه تا بازش کنند و اگر این دزدگیر را بذاری دزدا سراغش نمین یا اگر این ردیاب را بذاری هر جا باشی میتونی خاموشش کنی یا پیداش کنید نخورید چون همه این موارد به تبحر سارق مربوط میشه. پس ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت باید قاطع و بدون قید و شرط باشه وگرنه اونی که میبازه شما هستید چون اولا به دلیل اون چیزی که فکر میکنید به عنوان ضد سرقت خریدید احتیاط کمتری میکنید و دوم اینکه حتی اگر به فکر دریافت خسارت از بیمه هستید باید بدونید که حتی اگر بیمه بدون مشکل پرداخت خسارت را قبول کنه ولی باز هم با کسر 20 درصد فرانشیز و هزینه استهلاک و همچنین دریافت قیمت زمان بیمه کردن ما شینوتون مواجه خواهید شد که شاید نصف قیمت ماشینتون هم دستتون نیاد