ویترین افتخارات کریستیانو زیر سوال رفت!

ویدیوی گلزنی فوق ستاره پرتغالی النصر در تمرین سوژه رسانه‌های ورزشی شده است.
ویترین افتخارات کریستیانو زیر سوال رفت!
کد خبر : ۱۹۶۸۱

کریستیانو رونالدو بعد از اختلافات عجیب در منچستریونایتد درنهایت با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی از تیم محبوبش جدا شد و در اتفاقی غیرمنتظره از لیگ عربستان سر درآورد و با رقمی نجومی به تیم النصر پیوست.

کریستیانو با انگیزه‌های بسیاری پای به مسابقات لیگ برتر عربستان گذاشت و امید زیادی داشت تا با این تیم به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کند اما تا این لحظه النصری‌ها از جام حذفی کنار رفته و در لیگ هم شانس زیادی برای قهرمانی ندارند تا فوق ستاره پرتغالی در پروژه جدید نقل و انتقالاتی خود در عربستان مانند بازگشت به انگلیس از لحاظ موفقیت تیمی ناکام باشد.

اما رونالدو از لحاظ انفرادی و با ۱۲ گل آمار درخشانی در لیگ عربستان داشته و یکی از شانس‌های اصلی عنوان آقای گلی در این مسابقات به شمار می‌آید.

در هر صورت شادی‌های بعد از گل این روزهای ستاره پرتغالی در عربستان باوجود کمرنگ شدن شانس‌های قهرمانی برای بازیکنی که افتخارات بزرگی با تیم‌های رئال مادرید، منچستریونایتد و یوونتوس به دست آورده بسیار عجیب بنظر می‌رسد.

به تازگی ویدیوی از ستاره پرتغالی در تمرین منتشر شده که بعد از گلزنی در تمرین نیز شادی منحصربه‌فردش را انجام می‌دهد، آن هم در ورزشگاهی که خالی از تماشاگر بوده و حتی بعد از گل هیچکدام از بازیکنان به سمت او نمی‌روند.

شاید این حجم از خوشحالی ستاره پرتغالی در یک بازی تمرینی با آن ویترین افتخارات برای اعتبار این فوق ستاره خیلی قابل قبول نباشد.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ورزش3
مجله زندگی
ارسال نظر