شلیک‌های خونین 2 شرور به 2 زن در نظام آباد تهران

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از شناسایی و دستگیری شرور سابقه دار و متهم تحت تعقیب، با انجام یک عملیات ضربتی درمحله سید خندان تهران خبرداد.
شلیک‌های خونین 2 شرور به 2 زن در نظام آباد تهران
کد خبر : ۱۹۷۳۹

سرهنگ " سعید راستی " در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت:در اواخر سال96 پرونده ای با موضوع تیراندازی و قدرت نمایی با سلاح در محله نظام آباد تهران به مجموعه پلیس اطلاعات فاتب ارجاع شد.

وی افزود:در این پرونده 2فرد مسلح با حضور در یکی از خیابان های محله نظام آباد تهران به دلیل خصومت شخصی با یکی از همسایگان اقدام به تیراندازی با سلاح گرم و عربده کشی و قدرتنمایی با استفاده از قمه کرده و این اقدام شرورانه منجر به زخمی شدن و نقص عضو 2 خانم جوان از ناحیه کبد و شکم که در محل وقوع جرم حضور داشتند شده بود.

سرهنگ راستی در ادامه  با اشاره به اینکه در همان روز های اولیه و بدو تشکیل پرونده در سال96 تیم های عملیاتی این پلیس موفق به شناسایی و دستگیری یکی از عاملان این درگیری خونین شده و طی یک عملیات غافلگیرانه این فرد شرور را دستگیر و به دادسرا معرفی کرده بودند، تصریح کرد:در اواخر هفته گذشته نهایتا محل اختفای متهم دوم این پرونده پس از مدت ها با تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج)در محدوده سیدخندان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه این شرور فراری به اتهام تیراندازی و ضرب و جرح شهروندان دستگیر و برای سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شد.

رئیس سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان با بیان اینکه پلیس اجازه قدرتنمایی به مخلان نظم و اومنیت عمومی را نخواهد داد،از شهروندان خوتاست تا گزارش های امنیتی و انتظامی خود را از طریق سامانه110 با پلیس در میان بگذارند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
تسنیم
مجله زندگی
ارسال نظر