عصبانیت نیمار از هواداران پاریس؛ ستاره برزیلی در یک قدمی خروج!

نیمار پس از رفتار هواداران پاریسی، تصمیم به ترک باشگاه گرفت.
عصبانیت نیمار از هواداران پاریس؛ ستاره برزیلی در یک قدمی خروج!
کد خبر : ۱۹۷۴۱

 این هفته پاریس شب‌های جنجالی و عجیب و غریبی را سپری کرد. از سفر غیرمجاز لیونل مسی به عربستان گرفته تا محرومیت ۲ هفته‌ای این بازیکن. هواداران به نزدیک خانه‌های مسی و نیمار رفتند و با فحش و توهین به آن‌ها گفتند که باید پاریس را ترک کنند.

مسی مجبور به عذرخواهی شد و عزم خود را برای رفتن جزم کرد و نیمار نیز از رفتار هواداران پاریسی ناراحت شد.

طبق گزارش رلوو، نیمار پس از رفتار هواداران به طور جدی خواهان ترک پاری سن ژرمن است و می‌خواهد شرایط رسیدن به تیمی دیگر را بررسی کند.

این بازیکن از لیگ برتر انگلیس پیشنهاد دارد، ولی باید دید با توجه به تعدد مصدومیت‌های او و حاشیه‌هایی که این بازیکن همیشه در کنار خود دارد، آیا تیمی حاضر به خرید او با چنین دستمزدی خواهد بود یا خیر؟

نیمار در واکنش به اتفاقات اخیر در فضای مجازی نیز عصبانیت خود را نشان داد و پستی را که به «کوچک بودن» باشگاه پاری سن ژرمن، اشاره داشت، لایک کرد تا هجمه‌ها زیادتر و شایعات خروج او داغ‌تر شود.

نیمار در این فصل برای پاریس در لیگ فرانسه، ۲۰ بازی انجام داد و آمار ۱۳ گل و ۱۱ پاس گل را به ثبت رساند. او تا ۲۰۲۵ با پاریس قرارداد دارد و دستمزدی در حدود ۸۷ میلیون یورو در سال را دریافت می‌کند.

ستاره برزیلی از سال ۲۰۱۷ تاکنون ۱۲۰ بازی را به دلیل مصدومیت از دست داده است. به عبارتی اگر یک فصل را با توجه به بازی‌های لیگ فرانسه، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا، ۵۰ بازی در نظر بگیریم، نیمار بیش از ۲ فصل و نیم مصدوم بوده است.

البته حواشی مربوط به جشن تولد خواهر نیمار نیز وجود دارد. ستاره برزیلی همواره در نزدیکی‌های جشن تولد خواهرش مصدوم بوده تا این شایعات مبنی بر اینکه او می‌خواهد به برزیل سفر کند تا در آن میهمانی حضور داشته باشد، قوت گیرد.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر