واکنش جالب زن بازیگر به موفقیت بزرگ تیم هالیوودی‌ها

باشگاه ولزی رکسام که به تازگی به لیگ دو صعود کرده به دنبال ارتقای بیشتر است و مالکانش که از ستاره‌های مشهور هالیوود هستند برای پیشرفت تیم هر کاری لازم باشد انجام می‌دهند.
واکنش جالب زن بازیگر به موفقیت بزرگ تیم هالیوودی‌ها
کد خبر : ۱۹۹۳۲

تیم رکسام تا همین اواخر نسبتا ناشناخته بود. تا اینکه بازیگران رایان رینولدز و راب مک‌الهنی این باشگاه ولزی را خریدند و به تازگی به لیگ دو صعود کردند، یعنی تنها سه پله پایین‌تر از لیگ برتر. این صعود باعث شد که تیم رکسام قدرت جذب بازیکنان بهتر را داشته باشد. البته آنها در اولین تلاش موفق نشدند گرت بیل را راضی کنند که بازنشستگی را تمام کند و به ترکیب این تیم اضافه شود.

بازیکنان هالیوود هم جذب رکسام شدند و شخص رایان رینولدز جذابیت اصلی این تیم به حساب می‌آید. یکی از بازیگرانی که شیفته جذابیت او شد ناتالی پورتمن بوده است. این بازیگر سرشناس در گفت‌وگو با Entertainment Tonight از چالشی که برای رینولدز و تیمش در نظر دارد خبر داد. پورتمن گفت: «من خوش‌شانس بودم که توانستم با رایان در مورد موفقیتی که کسب کرده صحبت کنم. عملکرد آنها واقعا الهام‌بخش است. آنها تیم زنان هم دارند و ما در مورد برگزاری بازی‌های دوستانه با هم صحبت کردیم.»

لازم به یادآوری است که پورتمن یکی از بنیانگذاران آنجل سیتی است، تیمی که در سال ۲۰۲۰ تأسیس شد و در لیگ ملی فوتبال زنان ایالات متحده (NWSL) بازی می‌کند. از دیگر افراد مشهور درگیر در این پروژه می‌توان به کریستینا آگیلرا، جنیفر گارنر، اوا لونگوریا و همچنین بازیکنان سابق تیم‌های ملی مردان و زنان آمریکا، کوبی جونز و ابی وامباخ اشاره کرد.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر