مرگ مرموز زن تهرانی در بازار تهران, شوهر جسد را کجا کشف کرد؟

با وقوع مرگ مشکوک زن جوان در غیاب همسرش در جنوب تهران، یک سناریوی جنایی مقابل تیم تحقیق قرار گرفت.
مرگ مرموز زن تهرانی در بازار تهران, شوهر جسد را کجا کشف کرد؟
کد خبر : ۲۰۰۰۱

 ساعت 21 شامگاه دوشنبه هجدهم اردیبهشت ماه، مرد جوانی هراسان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و به اپراتور گفت: هنگامی که از بیرون به خانه بازگشتم جسد همسرم را در آشپزخانه مشاهده کردم؛ لطفاً کمکم کنید!

 

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری 113 بازار، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، متخصصان پزشکی قانونی و کارشناسان تیم تشخیص هویت به همراه قاضی محمدمهدی براعه بازپرس ویژه قتل عمد شعبه سوم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در محل حادثه با جسد زن جوانی مواجه شدند که به دلایل نامشخصی فوت کرده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد، متوفی بیماری زمینه‌ای نداشته و هیچگونه آثار درگیری یا خفگی روی بدن او نیز وجود ندارد.

در نخستین گام همسر متوفی هدف تحقیقات قرار گرفت و گفت: صبح زود برای ملاقات یکی از بستگانم از خانه خارج شدم اما هنگامی با همسرم تماس گرفتم تلفن‌های او بی‌پاسخ بود به‌همین خاطر نگران شدم و  به خانه بازگشتم که در ادامه با جسد مواجه شدم.

با دستور قاضی جنایی مأموران تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی اقدام به انگشت‌نگاری در محل وقوع حادثه و روی جسد کردند؛ همچنین پس از پایان تحقیقات میدانی، کارآگاهان برای روشن شدن زوایای پنهان این حادثه دوربین‌های مداربسته اطراف خانه را هدف بازبینی قرار دادند.

 با دستور بازپرس ویژه قتل عمد شعبه سوم دادسرای امور جنایی، جسد متوفی برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در رابطه با این پرونده ادامه دارد.

 

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
تسنیم
مجله زندگی
ارسال نظر