پرسپولیس ۴ - گل‌گهر صفر؛ سرنوشت قهرمانی در دستان یاران یحیی

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری پرگل برابر گل‌گهر تنها ۳ امتیاز برای قهرمانی در لیگ بیست و دوم فاصله دارد.
پرسپولیس ۴ - گل‌گهر صفر؛ سرنوشت قهرمانی در دستان یاران یحیی
کد خبر : ۲۰۲۲۹

پرسپولیس در جریان هفته بیست‌ونهم لیگ برتر از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف گل‌گهر رفت که این دیدار در پایان با برتری ۴ بر صفر پرسپولیس همراه شد تا شاگردان یحیی گل‌محمدی ضمن ۶۳ امتیازی شدن، تنها یک پیروزی با قهرمانی در لیگ بیست و دوم فاصله داشته باشند.

در حال حاضر پرسپولیس با ۶۳ امتیاز، سپاهان با ۶۲ امتیاز و استقلال با ۵۹ امتیاز تیم‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی هستند.

پرسپولیس ۴ – گل‌گهر صفر

گل‌ها: مهدی ترابی در دقایق ۲۳، ۳۳ و ۴۹، سعید صادقی در دقیقه ۴۵

کارت زرد: علی‌اصغر عاشوری و محمد خدابنده‌لو از گل‌گهر

کارت قرمز: -

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی‌گنجی، میلاد سرلک، وحید امیری، سعید صادقی، گولسیانی و عیسی آل‌ کثیر.

ترکیب گل‌گهر: محسن فروزان، علیرضا آرتا، مسیح زاهدی، شایان مصلح، مهدی تیکدری‌نژاد (۴۶- بهنام برزای)، علیرضا علیزاده، محمد خدابنده‌لو، علی‌اصغر عاشوری (۴۶- امین پورعلی)، محمدرضا حسینی، مرتضی تبریزی (۴۶- یونس شکاری) و رضا شکاری (۴۶- امین قاسمی‌نژاد).

موقعیت‌های حساس

دقیقه ۸: ارسال ترابی از سمت راست با ضربه سر گولسیانی همراه شد که فروزان به خوبی این توپ را جمع کرد.

دقیقه ۲۳: ارسال توپ به پشت مدافعان برای وحید امیری با کاشتن توپ برای سعید صادقی همراه شد که شوت این بازیکن را فروزان نصفه و نیمه برگشت داد و در ریباند ترابی موفق شد دروازه گل‌گهر را باز کند.

دقیقه ۳۳: کاشته در فاصله ۳۵ متری برای پرسپولیس همراه شد که ضربه زیبای ترابی با واکنش ضعیف فروزان گل دوم او و سرخ‌های پایتخت را به ثمر رساند.

دقیقه ۳۹: اشتباه بیرانوند با توپ‌گیری شکاری همراه شد که او در فرصتی مناسب به تبریزی پاس داد اما شوت این بازیکن با بی‌دقتی به اوت رفت.

دقیقه ۴۵: فرار زیبای آل‌ کثیر با پاس او به سعید صادقی همراه شد و این بازیکن پس از دریبل با شوتی محکم و زیبا دروازه گل‌گهر را برای بار سوم باز کرد.

نیمه دوم

دقیقه ۴۹: پاسکاری زیبای آل‌کثیر و صادقی با نفوذ صادقی همراه شد و پاس در عرض او به ترابی رسید و او هم از خروج فروزان استفاده کرد و با ضربه‌ای استثنایی دروازه گل‌گهر را باز کند و موفق به هت‌تریک شد.

دقیقه ۶۳: اشتباه دوباره بیرانوند باعث شد تا او توپ را از دست دهد و یک رفت و برگشت توپ را به قاسمی‌نژاد رساند که ضربه او را بیرانوند به سختی مهار کرد.

دقیقه ۶۵: شوت زیبای امین قاسمی‌نژاد از پشت محوطه جریمه با واکنش زیبای بیرانوند به کرنر رفت.

دقیقه ۷۶: شوت محکم اسدبیگی از پشت محوطه جریمه با واکنش محسن فروزان به تیر برخورد کرد و به کرنر رفت.

دقیقه ۹۰: نفوذ بازیکنان پرسپولیس با پاس در عرض برای پریرا همراه شد که مدافع گل‌گهر توپ را در آستانه ورود به دروازه به کرنر فرستاد.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ایسنا
مجله زندگی
ارسال نظر