ادغام شبکه‌های تلویزیونی در راه است

پیمان جبلی، رییس صداوسیما، درباره ادغام شبکه‌های تلویزیونی توضیحاتی ارائه کرد.
ادغام شبکه‌های تلویزیونی در راه است
کد خبر : ۲۰۲۳۹

سازمان صدا وسیما در دوره ای که با بازنشستگی بخش عمده ای از نیروهای قدیمی مواجه است چالش دیگری را نیز تجربه می کند؛ رقابت با شبکه قدر نمایش خانگی!

همین وضعیت باعث شده مدیران سازمان صدا و سیما فکرهای تازه ای کنند. یکی از این اقدامات ادغام شبکه های تلویزیونی است.

رئیس رسانه ملی که در حاشیه اختتامیه جشنواره «پژواک» رادیو در میان خبرنگاران قرار گرفته بود درباره ادغام شبکه‌های تلویزیونی که در برخی رسانه‌ها مطرح شده است، گفت: ما به شیوه‌های مختلف هم مشارکت می‌کنیم هم تبلیغ خواهیم داشت و حتی می‌توانیم حق پخش آن‌ها را خریداری کنیم.

 

پیمان جبلی رییس صداوسیما اظهارداشت: هیچ ساختاری برای ما اصالت ندارد، آنچه برای ما اهمیت دارد ۲ حوزه تحولی در محتوا و رویکرد است که اگر هر اتفاقی متناسب با این دو رویکرد نیاز به تغییر ساختار و سازگاری باشد حتماً اتفاق می‌افتد.

جبلی اضافه کرد: ما به شیوه‌های مختلف هم مشارکت می‌کنیم هم تبلیغ و ترویج و تیزرهای آن‌ها را در سیما خواهیم داشت و حتی می‌توانیم حق پخش آن‌ها را خریداری کنیم. تا الان مورد خاصی اسم نبرده‌اند اما اخبار خوبی می‌رسد که طرح‌های خوبی رسیده است. به محض اینکه کارهای فاخری که قابل حمایت و پشتیبانی است وجود داشته باشد به این وعده عمل می‌کنیم.

وی درباره بهره‌گیری از ظرفیت‌های استانی در صداوسیما عنوان کرد: علاوه بر رویکرد استفاده از ظرفیت استان‌ها، به همه ۳۳ مدیر مرکز در استان‌ها ابلاغ کرده‌ایم که یکی از شاخص‌های کاری آن‌ها میزان استفاده از استعدادهای توانمند استان‌هاست. در حال حاضر هم رقابت خوبی بین مراکز شاهد هستیم برای کشف استعدادهای هنری در حوزه‌های مختلف بازیگری، نویسندگی و … که امیدواریم این رقابت خوب منجر به کشف استعدادهای خوب شود. نمونه خوب آنکه مربوط به این دوره نیست ولی در این دوره ما از آن حمایت کردیم سریال «نون.خ» سعید آقاخانی بود که بیش از ۸۰ درصد عوامل آن اهل مناطق کردنشین است.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
مهر
مجله زندگی
ارسال نظر