خرید اقساطی دنا پلاس؛ با اقساط 13 میلیونی!

خرید دنا پلاس به‌عنوان یک نسخه‌ی فیس‌لیفت‌شده و پرآپشن‌تر نسبت به دنا، یکی از گزینه‌های اول افرادی است که طرفدار خودروهای مناسب خانواده و جادار هستند. ایران‌خودرو این محصول خود را در سال ۱۳۹۵ معرفی کرد تا به‌این‌وسیله پاسخی به انتقادات مطرح‌شده در مورد دنا بدهد. خودرویی که در اساس، قرار بود جانشین سمند شود؛ اما این اتفاق نیفتاد و دنا به‌عنوان یک خودروی مستقل تولید شد.
خرید اقساطی دنا پلاس؛ با اقساط 13 میلیونی!
کد خبر : ۲۰۲۷۲

در سال‌های اخیر، خرید دنا پلاس دست‌دوم نیز رونق خوبی داشته است. دلیل اصلی این موضوع، افزایش قابل‌توجه قیمت صفر این خودرو است. اما آیا خرید قسطی دنا پلاس نیز ممکن است؟

در این مقاله، ضمن معرفی کلی این خودرو، بهترین روش خرید اقساطی دنا پلاس (صفر و کارکرده) را نیز معرفی می‌کنیم.

معرفی اجمالی دنا پلاس

دنا پلاس یک نسخه‌ی آپدیت‌شده از دناست که درحال‌حاضر در سه مدل زیر توسط ایران‌خودرو تولید می‌شود:

  • توربو اتوماتیک؛ تولیدشده از سال ۱۳۹۷

  • لو آپشن؛ تولیدشده از سال ۱۳۹۵

  • توربو ۶ دنده‌ای تولیدشده از سال ۱۴۰۱

در سال‌های گذشته، ایران‌خودرو مدل‌های دیگری از این خودرو را نیز تولید می‌کرد که ازآن‌جمله می‌توان به توربو چهار ایربگ و معمولی دو ایربگ فول و نیمه‌فول اشاره کرد.

images_1683733607_645bbc67662ee (1)

با خرید دنا پلاس ، از نظر ظاهری تقریبا خودرویی مشابه پژو ۴۰۵ می‌خرید؛ چراکه ایران‌خودرو اساسا بسیاری از خودروهایش را براساس پلتفرم این خودرو می‌سازد. با‌این‌حال در چیدمان چراغ‌ها، خطوط کناری و جلوپنجره شاهد تغییرات منحصربه‌فردی در این خودرو هستیم که سبب تمایز آن از ۴۰۵، سمند و حتی دنا معمولی می‌شود. ظاهر مدل‌های اولیه این خودرو در مقایسه با تولیدات امروز ایران‌خودرو کمی خشن‌تر به‌نظر می‌رسید.

موتور دنا پلاس نیز مانند اخلافش یعنی دنا و سمند، EF7 است. البته ایران‌خودرو این موتور چهار سیلندر، ۱۶ سوپاپ و ۱۶ لیتری را پیش از نصب روی دنا پلاس اصلاح کرده است. به‌غیراز مدل ۶ دنده‌ای، بقیه‌ی انواع دنا پلاس، پنج‌دنده‌ای هستند. پیش از خرید دنا پلاس ، خوب است بدانید که مصرف ترکیبی سوخت این خودرو ۷٫۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است.

قیمت دنا پلاس در سال های اخیر

در سال‌های اخیر، قیمت خودرو در کشور ما رشد بی‌سابقه‌ای داشته است. افزایش نرخ ارز، کاهش عرضه و نیز افزایش هزینه‌های تولید از مهم‌ترین دلایل این موضوع بوده‌اند. دنا پلاس نیز از این قاعده مستثنا نیست. به‌عنوان‌مثال، قیمت خرید دنا پلاس توربو اتوماتیک در زمان نگارش این مقاله، یعنی اواسط اردیبهشت ۱۴۰۲، حدود ۹۵۰ میلیون تومان است. این درحالی است که ماه مشابه سال گذشته، این خودرو در بازار آزاد با قیمت حدودا ۵۰۳ میلیون تومان معامله می‌شد.

یکی از عوامل موثر در افزایش قیمت دنا پلاس، خوش‌فروش بودن این خودرو است. بازار خرید دنا پلاس به‌دلیل کیفیت قابل‌رقابت این خودرو با بسیاری از خودروهای چینی، وفور لوازم یدکی و طراحی نسبتا خوبش رونق خوبی دارد. خوش‌فروش بودن یک خودرو، سبب توجیه خرید دست‌دوم آن شده و خریدار را از بابت فروش به‌موقع با کمترین ضرر و یا حتی سود، مطمئن می‌کند.

خرید دنا پلاس اقساطی با همراه مکانیک

images_1683733607_645bbc676d4f4

در زمان نگارش این مقاله، قیمت خرید دنا پلاس مدل ۱۴۰۲ در انواع مختلف آن از ۷۰۰ تا ۹۵۰ میلیون تومان در نوسان است. با وجود سیاست‌هایی مانند فروش خودرو در بورس کالا نیز امکان افزایش قیمت این خودرو در ماه‌های آینده وجود دارد. این روند، سبب ناامیدی بسیاری از افراد نسبت به خرید این خودرو شده اما طرح خرید دنا پلاس قسطی همراه مکانیک دقیقا به‌همین‌منظور طراحی شده است.

همراه مکانیک، بزرگترین بازار تخصصی آنلاین خریدوفروش خودرو نو و دست‌دوم در کشور ماست. این وب‌سایت بیش از سه سال است که طرح خرید قسطی خودرو خود را راه‌اندازی کرده است. در این طرح، انواع خودرو‌های صفر، دست‌دوم، ایرانی و خارجی آگهی‌شده در این بازار به‌فروش می‌رسند.

خرید دنا پلاس اقساطی نیز در این طرح ممکن است و از مهم‌ترین شرایط آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پیش‌پرداخت: حداقل ۵۰ درصد از قیمت خودرو

  • سقف وام: تا دو میلیارد تومان

  • مدت‌زمان بازپرداخت مبلغ وام: ۶ ماه تا سه سال

  • تنفس پرداخت قسط: دو الی سه ماه

از مهم‌ترین مزایای خرید اقساطی خودرو از همراه مکانیک نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انتقال مالکیت سند خودرو به‌صورت ۶ دانگ بلافاصله پس از انعقاد قرارداد

  • فرآیند خرید آسان و حداکثر ۲۴ ساعته پس از پرداخت پیش‌پرداخت

  • نیاز به حداقل مدارک اعم از مدارک شناسایی، چک صیادی، گردش حساب ۶ ماهه، فیش حقوقی یا جواز کسب، سند یا اجاره‌نامه‌ی محل سکونت

  • عدم نیاز به ضامن

  • دریافت بهره‌ی اندک

  • کارشناسی شدن خودروها ازنظر فنی و حقوقی و تقبل ضمانت‌های لازم از سوی همراه مکانیک

  • قیمت‌گذاری کارشناسی

سخن آخر

خرید دنا پلاس به دلایل متعدد تصمیمی منطقی محسوب می‌شود. این خودرو ازنظر فنی، ایمنی و ظاهری عملکرد قابل‌قبولی در مقایسه با دیگر خودروهای داخلی دارد. همراه مکانیک در طرح خرید قسطی خودرو خود امکان خرید اقساطی دنا پلاس را نیز با شرایط مناسب، فراهم کرده است.

خرید اقساطی خودرو می‌تواند برای کسانی‌که پس‌انداز کافی برای خرید ماشین را ندارند و امکان دریافت وام خودرو از بانک‌ها و موسسات مالی برایشان میسر نیست، گزینه‌ای بسیار جذاب باشد. همچنین خرید خودرو اقساطی برای مالکان خودروها گزینه قابل‌توجهی به‌حساب می‌آید. چرا؟ به این دلیل که موجب می‌شود چنین افرادی بتوانند ماشین زیر پایشان را تبدیل به احسن کنند.

برای استفاده از طرح فروش اقساطی خودرو همراه مکانیک، می‌توانید به نشانی اینترنتی https://www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/?credit=true مراجعه فرمایید و با انتخاب هر خودرو، از شرایط خرید قسطی آن مطلع شوید.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر