پشت‌پای مسی به عرب‌ها؛ مقصد شوکه‌کننده لئو لو رفت!

در بارسلونا این موضوع را پنهان نمی‌کنند که گرفتار ماجرای بازگشت لیونل مسی شده‌اند، در حالی که چیزی به پایان قرارداد فوق‌ستاره آرژانتینی با پاری‌سن‌ژرمن نمانده؛ تیمی که هفته آینده با یک تساوی مقابل استراسبورگ هم قهرمان لیگ یک خواهد شد.
پشت‌پای مسی به عرب‌ها؛ مقصد شوکه‌کننده لئو لو رفت!
کد خبر : ۲۱۰۱۶

لیونل مسی دو هفته پیش به پدر و مدیربرنامه‌اش خورخه هشدار داده بود تا زمانی که لیگ فرانسه پایان نرسد، برای آینده‌اش تصمیم نخواهد گرفت.

اعتراف مدیران بارسلونا

رافا یوسته مدیرورزشی باشگاه بارسلونا اولین کسی بود که سی‌ویکم مارس به مکالماتی با اطرافیان اسطوره آرژانتینی برای بازگرداندن او، بمب را رها کرد. پس از جشن قهرمانی بارسلونا در نوکمپ که برای بیست‌وهفتمین قهرمانی در لالیگا برگزار شده بود هم یوسته بار دیگر به طور آشکار به این مسئله اشاره کرد و گفت: «من می‌خواهم او برگردد. این داستان باید خوب پایان یابد.»

 

تنها یک هفته پیش هم خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا به طور صریح در این باره گفت که باشگاه‌شان می‌تواند با عربستان‌سعودی یا هرکسی که مسی را می‌خواهد، رقابت کند.

هفته تعیین‌کننده

حالا لیونل مسی وارد وارد تعیین‌کننده خواهد شد. در حالی که قهرمان جام‌جهانی 2022 در واکنش به پیشنهاد 500 میلیون یورو برای هر سال باشگاه الهلال عربستان سکوت کرده، خوان لاپورتا خوش‌بین است. با این وجود هنوز گام محکم‌تری از سوی باشگاه بارسلونا به سوی مسی برداشته نشده است.

 این هفته می‌تواند مهم باشد، برای این که باشگاه بارسلونا متوجه شده لالیگا به طرح خزانه‌داری درخواستی کارفرما چراغ سبز نشان خواهد داد. باشگاه بارسلونا در ارائه جزئیاتی در مورد این که چگونه می‌تواند قرارداد احتمالی لئو مسی را تطبیق دهد و در چه پارامترهای دستمزدی برای تنظیم پرونده ستاره آرژانتینی حرکت می‌کند، تسلیم نشده است.

ادواردو رومئو معاون ورزشی باشگاه هم اخیراً گفته که باشگاه برای این که با شرکت‌های سهامدار بتواند همکاری کند، باید فروش مشابهی داشته باشد.

 

تماس با مسی

ژاوی سرمربی بارسلونا که تیم این را قهرمان لالیگا کرد هم در ماه‌های اخیر با لئو در تماس بوده و حتی در مورد آمادگی تاکتیکی‌اش صحبت کرده است. با این حال بازگشت مسی که مطابق میل خود اوست، می‌تواند او را از درآمد بی‌سابقه میلیونی در تاریخ فوتبال بازدارد.

عربستانی‌ها همین حالا کاپیتان بارسلونا یعنی سرخیو بوسکتس را وسوسه کرده‌اند و این بازیکن احتمالاً بعد از خداحافظی از جمع آبی‌اناری‌ها راهی سرزمین سعودی‌ها خواهد شد.

تمام صداهایی که از داخل رختکن بارسلونا می‌آید همچنان از بازگشت یکی از بزرگ‌ترین فوتبالیست‌های تاریخ استقبال می‌کند. آخرین نفری که در این باره صحبت کرد روبرت لواندوفسکی بود که سبک بازی لئو را ستایش کرد و گفت خواب پاس‌هایی را دیده که او بین خطوط برایش ارسال می‌کرده است.

با توجه به این سناریو، چند هفته آینده تعیین‌کننده خواهد بود تا آینده لیونل مسی پس از انکار 2 هفته پیش پدرش مبنی بر توافق با الهلال را روشن کنند. لئو برای این که در آفساید رها نشود، در سریع‌ترین زمان ممکن باید با تضمین و عمل پیش برود نه با حرف، چرا که آگوست 2021 زمانی که از تعطیلات در ایبیزا برای امضای قرارداد وارد باشگاه شد، در نهایت با ناراحتی بارسلونا را ترک و گریه کرد.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ورزش3
مجله زندگی
ارسال نظر