کنایه جنجالی مدافع پرسپولیس به استقلالی‌ها با چاشنی اسنپ!

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امسال دو جام را خودمان گرفتیم و یک جام هم با اسنپ به دست‌مان رسید که نشان از قدرت و اقتدار پرسپولیس دارد.
کنایه جنجالی مدافع پرسپولیس به استقلالی‌ها با چاشنی اسنپ!
کد خبر : ۲۱۷۹۴

فرشاد فرجی بعد از فینال جام‌حذفی و برد ۲ بر یک پرسپولیس برابر استقلال اظهار داشت: امشب یک فصل سخت را با تمام مشکلات و فشردگی‌ که داشت به خوبی تمام کردیم. قهرمانی در لیگ برتر، قهرمانی در جام حذفی و قطعی شدن قهرمانی ما در سوپرجام که البته با اسنپ به دست‌مان رسید، اقتدار و قدرت ما را نشان می‌دهد و این موفقیت‌ها را به هواداران و علاقه‌مندان پرسپولیس تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: امشب یک بازی خوب را شاهد بودیم. قهرمانی در جام‌حذفی برای من به مراتب شیرین‌تر از لیگ برتر بود و این قهرمانی را به هواداران تبریک می‌گویم. آنها در طول فصل کنار ما بودند و در همه شرایط تیم و بازیکنان را حمایت کردند. فصل سختی بود اما آنها با صبوری خود ما را در این مسیر همراهی کردند و بدون شک در همه موفقیت‌هایی که به دست آوردیم، سهم زیادی دارند.

این مدافع پرسپولیس اضافه کرد: پرسپولیس امسال یک تیم خوب و همدل بود، باشگاه، نیمکت و بازیکنان همه یک تیم بودند و اتحاد و همدلی ما باعث شد تا این موفقیت‌ها به دست بیاید.

پرسپولیس با فتح لیگ برتر و جام حذفی به طور خودکار عنوان قهرمانی سوپرجام را نیز از آن خود کرد.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ایرنا
مجله زندگی
ارسال نظر