جزئیات جدید از یک اخاذی بزرگ از طعمه‌های بی‌گناه در لباس پلیس!

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه ای که با معرفی خود به عنوان مامور از شهروندان سرقت و اخاذی می کرد خبر داد.
جزئیات جدید از یک اخاذی بزرگ از طعمه‌های بی‌گناه در لباس پلیس!
کد خبر : ۲۱۸۵۴

 سرهنگ محمد گودرزی گفت: خرداد ماه امسال در پی افزایش سرقت و اخاذی از شهروندان با عنوان مأمور پلیس در محله نعمت آباد تهران توسط یک مرد جوان رسیدگی به موضوع و شناسایی این فرد در دستور کار ماموران عملیات کلانتری 155 پلیس پیشگیری تهران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی انتظامی مشخصات ظاهری متهم و محل عبور و مرور وی را شناسایی کردند افزود: تصویری از متهم ترسیم و در اختیار گشت های انتظامی کلانتری قرار گفت.

 این مقام انتظامی به گشت زنی های هدفمند اشاره کرد و گفت: در نهایت با تلاش ماموران کلانتری روز گذشته این مامور قلابی در زمانیکه قصد اخاذی از کسبه محل را داشت، دستگیر کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهم تجهیزات پلیسی و کارت شناسایی جعلی کشف و در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخاذی از شهروندان با عنوان پلیس اعتراف و تا کنون سه نفر از مال باختگان شناسایی و به کلانتری مراجعه کردند.

سرهنگ گودرزی در پایان با اشاره به اینکه شهروندان در صورت مواجهه با چنین مواردی سریعاً با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل نمایند، خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جزئیات پرونده و جرایم احتمالی متهم ادامه دارد.

 

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
رکنا
مجله زندگی
ارسال نظر