حواشی خرید گران‌قیمت پرسپولیس از لیگ ژاپن!

له اندرو پریرا مهاجمی که به عنوان جانشین لوکادیا با پرسپولیس قرارداد یک و نیم ساله بست طی چند روز گذشته در برخی رسانه ها به عنوان یک بازیکن گران قیمت معرفی شده است.
حواشی خرید گران‌قیمت پرسپولیس از لیگ ژاپن!
کد خبر : ۲۲۳۹۵

وقتی یورگن لوکادیا رفیق نیمه راه شد و از پرسپولیس رفت، این باشگاه در اقدامی ضربتی له اندرو مارکوس پروچنا پریرا برزیلی را از لیگ ژاپن به خدمت گرفت. پرسپولیس با این بازیکن قرارداد یک و نیم ساله بست و حالا در حالی که یک فصل دیگر از این قرارداد باقی است، برخی ایجنت ها در یکی دو رسانه خاص روی قیمت این بازیکن دست گذاشته اند و او را بازیکن گران قیمت معرفی می کنند.

البته هواداران پرسپولیس تصور می کنند این جریان سازی از اردوگاه باشگاه رقیب رقم می خورد و استقلالی ها و سپاهانی ها این بازی را راه انداخته اند تا این ذهنیت را ایجاد کنند که پرسپولیس بازیکنان خارجی خود را با قیمت گزاف جذب کرده است اما یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس مدعی است این جریان سازی بیش از آن که به رقبای پرسپولیس مرتبط باشد، به جنگ ایجنت ها برمی گردد!

به گفته این مدیر پرسپولیس، در آستانه فصل نقل و انتقالات برخی ایجنت ها که به کانال های خبری مجهز شده اند و یا با برخی سایت ها و پایگاه های خبری همکاری دارند، بازیکن یا بازیکنان ایجنت رقیب را گران قیمت جلوه می دهند تا آن مدیر برنامه را از بازی خارج کنند و خودشان شانس بیشتری برای معرفی بازیکن خارجی به باشگاه ها داشته باشند.

این مدیر پرسپولیسی تاکید کرد:

اتفاقا باشگاه پرسپولیس له اندرو مارکوس پروچنا پریرا را به قیمت مناسب خرید. این بازیکن قبل از حضور در پرسپولیس در لیگ ژاپن بازی می کرد و یکی از 10 بازیکن گران قیمت لیگ برتر ژاپن بود. شما اگر لیست معتبر و رسمی بازیکنان گران قیمت لیگ برتر ژاپن را ببینید در ردیف نهم، نام له اندرو پریرا را مشاهده می کنید. او در لیگ ژاپن برای هر فصل 1/4 میلیون دلار قرارداد بسته بود که خالص دریافتی او از این قرارداد نزدیک به 1/1 میلیون دلار می شد و با همین رقم یک میلیون و یک صد هزار دلاری، نهمین بازیکن گران قیمت باشگاه پرسپولیس بود اما ما در تهران با او برای یک و نیم فصل یک میلیون و یک صد هزار دلار قرارداد بستیم و در واقع درویش، او را با قیمتی به مراتب ارزان تر از دستمزدش در ژاپن خرید. 

 ایجنت ها برای آن که ایجنت له اندرو پریرا را از بازی و بازار خارج کنند، مدیرعامل پرسپولیس را هم در معرض اتهام گران خریدن قرار داده اند اما مرور لیست 20 بازیکن گران قیمت لیگ برتر ژاپن و قرار گرفتن نام له اندرو پریرا در رده نهم این لیست با قرارداد 1/4 میلیون دلاری و خالص دریافتی نزدیک به 1/1 میلیون دلار، خلاف این ادعا و اتهام را اثبات می کند. خالص دریافتی این بازیکن در گامبا اوزاکا یک میلیون و نود و پنج هزار دلار در سال بوده است.

 

 

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
طرفداری
مجله زندگی
ارسال نظر