کاهش ۱۰ تا ۲۵ میلیون تومانی قیمت این خودروها ظرف چند ساعت

مشاهدات نشان می‌دهد امروز بازار خودرو با کاهش ۱۰ تا ۲۵ میلیون تومانی قیمت در انواع خودروهای داخلی و مونتاژی روبرو شده است.
کاهش ۱۰ تا ۲۵ میلیون تومانی قیمت این خودروها ظرف چند ساعت
کد خبر : ۲۲۶۹۸

به دنبال کاهش قیمت دلار در بازار خرید و فروش خودرو نیز ریزش قیمتی به وجود آمده است به نحوی که مشاهدات نشان می‌دهد امروز بازار با کاهش ۱۰ تا ۲۵ میلیون تومانی قیمت در انواع خودروهای داخلی و مونتاژی روبرو شده است.

البته طی یک هفته اخیر نیز قیمت خودرو ۱۵ تا ۲۳ درصد کاهش داشته است که همین امر عاملی شده تا خرید و فروش در بازار قفل شده و هیچ معامله ای در بازار صورت نگیرد.

فعالان بازار معتقدند خریداران خودرو در انتظار کاهش بیشتر قیمتها هستند به همین دلیل معامله در بازار به صفر رسیده است. به نظر می‌رسد با ادامه روند کاهشی قیمت دلار بازار خودرو نیز شاهد کاهش بیشتر قیمت‌ها باشد.

در حال حاضر قیمت دنا پلاس با قیمت ۶۱۸ میلیون تومان، پژو پارس ۴۷۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ دو ۴۷۶ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۷۸۰ میلیون تومان، تارا اتوماتیک ۷۵۸ میلیون تومان و سورن پلاس ۵۳۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

همچنین در محصولات ساپیا نیز ساینا اس با قیمت ۳۲۴ میلیون تومان، کوئیک ۳۰۸ میلیون تومان، کوئیک اتوماتیک ۳۷۵ میلیون تومان، شاهین ۵۲۵ میلیون تومان و ساینا اس اتوماتیک ۳۹۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات مونتاژی نیز جک J۴ به ۷۶۸ میلیون تومان و جک S۵ به یک میلیارد و ۴۴۵ میلیون تومان رسیده است. دیگنیتی پرایم نیز به یک میلیارد و ۷۷۶ میلیون تومان، فیدیلیتی یک میلیارد و ۶۲۵ میلیون تومان، رسپکت یک میلیارد و ۱۸۵ میلیون تومان مورد معامله قرار می گیرد.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
تسنیم
مجله زندگی
ارسال نظر