این خودروی چینی ۳۰۰ میلیون ارزان شد+جدول قیمت‌ها

کاهش قیمت دلار اثر خود را بر کاهش قیمت‌ها در بازار خودرو نیز به جا گذاشت. بررسی‌ها نشان می‌دهد امروز شاخص کل خودرو «فردای اقتصاد» با افت ۲.۰۹ درصدی مواجه شده و شاهد کاهش قیمت ۲.۲۷ درصدی خودروهای ایرانی و ۱.۹ درصدی خودروهای چینی هستیم.
این خودروی چینی ۳۰۰ میلیون ارزان شد+جدول قیمت‌ها
کد خبر : ۲۲۷۷۷

در این میان از ابتدای خرداد تاکنون برخی از خودروهای ایرانی حدود ۱۳۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشته و این افت در میان خودروهای چینی به ۳۰۰ میلیون تومان نیز می‌رسد.

این کاهش قیمت‌ها سبب شده تا برخی از متقاضیان دریافت خودرو در طرح فروش یکپارچه انصراف دهند. امروز مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو از انصراف ۵۰ هزار نفر از متقاضیان خودرو در طرح فروش یکپارچه طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و با مراجعه به بانک‌ها اقدام به برداشت پول‌های خود کرده‌اند و حتی منتظر ۲۴ خرداد و اعلام نتایج و اولویت بندی محصولات نشدند.

کارشناسان اذعان داشتند: این مساله تایید می‌کند که اکثر افراد برای کسب سود در طرح شرکت کرده اند و حال که فاصله قیمتی کارخانه‌ای و بازاری کاهش یافته، از طرح خارج شده‌اند.

از دیگر اخبار مرتبط به بازار خودرو از روز جاری می‌توان به افزایش تعرفه خودروهای وارداتی اشاره کرد. بر اساس مصوبه جدید دولت تعرفه واردات خودرو تا ۱۷۱ درصد افزایش یافت و نکته مهم در جداول منتشرشده مربوط به تعیین سود جدید بازرگانی برای خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی.سی است.

کاهش قیمت ۱۳ درصدی خودروها از ابتدای خرداد/ این خودروی چینی ۳۰۰ میلیون ارزان شد

کاهش قیمت ۱۳ درصدی خودروها از ابتدای خرداد/ این خودروی چینی ۳۰۰ میلیون ارزان شد

 
تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر