شش‌چشمی مراقب خود در این چهار بزرگراه در تهران باشید؛ حادثه بیخ گوش مردم!

رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از چهار بزرگراه پرتردد و حادثه خیز در شهر تهران خبر داد.
شش‌چشمی مراقب خود در این چهار بزرگراه در تهران باشید؛ حادثه بیخ گوش مردم!
کد خبر : ۲۲۷۷۸

سرهنگ مصطفی زینی وند رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، افزود: با توجه به نقشه زیر ساختی شهر تهران و شیب سرپایینی اغلب بزرگراه‌های پایتخت، در بزرگراه‌های شمالی – جنوبی شدت تصادفات افزایش پیدا می‌کند و به خصوص در مقاطع انتهایی این بزرگراه‌ها شدت تصادفات بیشتر می‌شود.
وی گفت: بزرگراه‌های کمربندی هم مانند بزرگراه آزادگان، شهید یاسینی و بسیج بدلیل اینکه به مرور زمان دچار فرسودگی می‌شوند، اگر به موقع تعمیرات انجام نشود باعث تصادفات می‌شوند.
رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ علت دیگر تشدید حوادث در محور آزادگان را تردد عرضی عابرین پیاده در این مسیر عنوان کرد و گفت: نواقص بسیاری مانند نقص در روکش آسفالت، نقص در سیستم روشنایی، نقص در تابلو‌ها و علایم و نقص در سیستم روشنایی و حفاظ‌ها در این محور وجود دارد که همه این موارد و نواقص حوادث را تشدید می‌کند.
سرهنگ زینی وند افزود: نیاز است به صورت جدی به بحث تبادل‌های کندرو به تندرو، روکش آسفالت، حفاظ‌های ایمنی، تابلو‌ها و علایم در این بزرگراه رسیدگی شود و البته اقدامات خوبی در دست اجرا است و در مسیر شمال به جنوب بزرگراه آزادگان محدوده قبل از بزرگراه فتح، تبادل این مسیر در حال اصلاح و آسفالت ریزی در دستور کار قرار گرفته است.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر