استقلالی‌ها پولدار شدند

گشایش مالی برای باشگاه استقلال اتفاق افتاد.
استقلالی‌ها پولدار شدند
کد خبر : ۲۲۸۰۶

از زمستان سال گذشته موضوع دریافت پول حق تبلیغات روی پیراهن تیم استقلال از شرکت همراه اول به سوژه اصلی موضوعات مالی این باشگاه تبدیل شده بود.

پس از جدایی علی فتح‌الله‌زاده و انتصاب حجت کریمی به عنوان مدیر موقت باشگاه، بحث طلب استقلال از همراه اول با جدیت بیشتری پیگیری شد. پرداخت نشدن طلب بازیکنان و البته بدهی سنگین به طلبکاران خارجی، حجت کریمی را وادار کرد تا ظرف ۸۰ روز گذشته بارها و بارها با مدیران ارشد شرکت همراه اول جلسه برگزار کند. فشار وزارت ورزش و نمایندگان مجلس هم در این زمینه کارساز نشد تا در نهایت مشکلات مالی باعث شود استقلال علاوه بر حذف از آسیا در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی نیز عنوانی به دست نیاورد. موضوع مهمی که خیلی‌ها شرایط روحی و روانی بد بازیکنان تیم را به آن مربوط دانستند.

گرچه در روزهای پایانی فصل و قبل از فینال جام حذفی بخش اندکی از طلب استقلال وصول شد اما حالا خبرهای بهتری برای استقلال در راه است و گفته می‌شود اختلافات احتمالی بین مسئولان شرکت همراه اول با مدیران باشگاه در حال برطرف شدن است.

 

گفته می‌شود قرار شده به زودی بخش دیگری از طلب استقلال به حساب این باشگاه واریز شود. مدیران ارشد باشگاه استقلال در ماه‌های اخیر طلب باشگاه‌شان از این شرکت را ۱۶۰ میلیارد تومان عنوان کرده بودند که البته گفته شد ۱۵ درصد از آن پرداخت شده است. حالا و در حالی که استقلال هنوز با بازیکنانش بابت فصل گذشته تسویه نکرده، ظاهرا اسپانسر فصل گذشته استقلال حامل اخبار خوبی برای این باشگاه خواهد بود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر