پیشنهاد عربستانی‌ها؟ به آن فکر هم نمی‌کنم

مهاجم شماره 9 بارسلونا می‌گوید اولویت‌اش فقط بارسلوناست.
پیشنهاد عربستانی‌ها؟ به آن فکر هم نمی‌کنم
کد خبر : ۲۲۸۲۵

روبرت لواندوفسکی، مهاجم و ستاره بارسلونا، با توجه به علاقۀ عربستانی‌ها برای جذب و انتقال او به این کشور خاورمیانه‌ای، هرگونه احتمال رفتنش از بارسلونا را رد می‌کند.

اخیرا گزارش شده بود که باشگاه‌هایی از عربستان سعودی به دنبال جذب روبرت لواندوفسکی هستند. با این حال مهاجم 34 ساله لهستانی تمایلی به جدایی از بارسلونا ندارد. عربستان تمام تلاش خود را برای جذب بازیکنان برتر اروپایی انجام می‌دهد، زیرا آنها به دنبال تقویت وجهه ورزشی کشور خود در آستانه رقابت‌های جام جهانی 2030 هستند. یکی از بازیکنانی که آنها به دنبال جذب او در کشورشان هستند، آقای گل فصل 23-2022 رقابت‌های لالیگاست. لواندوفسکی در مصاحبه کوتاهی با سایت Interia Sport در این خصوص می‌گوید:

هیچ موضوع خاصی وجود ندارد. من به پیشنهاد عربستانی‌ها فکر هم نمی‌کنم، چون اصلا چیزی برای فکر کردن در این خصوص وجود ندارد. می‌بینم که در آنجا (عربستان سعودی) چه اتفاقی می‌افتد، اما این مسائل ربطی به من ندارد. در حال حاضر اولویت‌های دیگری دارم و با بارسلونا قرارداد دارم.

لواندوفسکی با بارسلونا تا سال 2026 اعتبار دارد و امکان تمدید آن تا 12 ماه دیگر وجود دارد. این مهاجم گلزن، لالیگا را با 23 گل از 34 بازی به پایان رساند تا در انتهای فصل جایزه پیچیچی (بهترین گلزن لالیگا) را بدست آورد.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر