خط و نشان سردار رادان برای بی‌حجاب‌ها

فرمانده کل انتظامی کشور بر افزایش سطح پوشش دوربین‌های فراجا برای تامین امنیت در همه ابعاد تاکید کرد و گفت: رئیس جمهور با این موضوع موافق هستند و امیدواریم زودتر تامین اعتبار لازم انجام شود و بتوانیم بهتر از گذشته در همه ابعاد امنیتی با استفاده از بسترهای هوشمند حاضر شویم.
خط و نشان سردار رادان برای بی‌حجاب‌ها
کد خبر : ۲۳۰۲۳

 سردار احمدرضا رادان در جمع خبرنگاران استان قم، با اشاره به اقدامات پلیس در حوزه مقابله با بی‌حجابی اظهار کرد: در حوزه امنیت عمومی و بحث حجاب چهار ناظر را ایجاد کرده‌ایم که هر کدام فرآیند برای مقابله با بی‌حجابی‌ها دارند به عنوان نمونه ناظر چهار در حوزه فضای مجازی فعال است.

وی اضافه کرد: ناظر چهار برای افرادی که در فضای مجازی کشف حجاب می‌کنند یا افرادی که دیگران را تشویق و بی‌حجابی را ترویج می‌کنند استفاده می‌شود و در این راستا نیز برای برخی از افراد چهره پرونده‌های قضایی تشکیل شده و برخوردهای لازم درحال انجام است.

فرمانده کل انتظامی کشور اضافه کرد: درصد تذکرات ما در فضای مجازی 70 درصد کاهش یافته است و این به معنای کاهش ناهنجاری‌ها در عرصه فضای مجازی است و ما در دیگر ناظرها تلاش داریم تا با اقدامات جدی‌تر دغدغه‌های مردم را به حداقل برسانیم.

وی خنثی‌سازی توطئه دشمن را نیازمند مشارکت مردم دانست  گفت: فقط برخی از افرادی که کشف حجاب می‌کنند عناد و مشکل خاص دارند بلکه بیشتر افراد غافل هستند یا دست‌خوش تبلیغات کسانی شده‌اند که مروج بی‌حجابی هستند.  

رادان اظهار کرد: طرح برخورد با بی‌حجاب‌ها با استفاده از دوربین‌های نظارتی نیز درحال اجراست و افرادی که کشف حجاب می‌کنند شناسایی می‌شوند و پیامک اول که تذکر اولیه است به آنان ارسال و در پیامک‌های دوم پیگیری قضایی و انتظامی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در سواحل مازندران نیز قرار شد این موضوع مهم دنبال شود و هشدارهای پیامکی و حضوری داده شود و البته که از دولت هم خواستیم تا سطح پوشش دوربین ما را برای تامین امنیت در همه ابعاد افزایش دهد که رئیس جمهور نیز با این موضوع موافق بودند و امیدواریم زودتر تامین اعتبار لازم انجام شود و بتوانیم بهتر از گذشته در همه ابعاد امنیتی برای تامین امنیت با استفاده از بسترهای هوشمند حاضر شویم.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
فارس
مجله زندگی
ارسال نظر