مخفی شدن در سطل زباله برای دیدن مسی

حضور مسی در چین، هواداران او در این کشور را به شدت به هیجان آورده است
مخفی شدن در سطل زباله برای دیدن مسی
کد خبر : ۲۳۰۳۸

ورزشگاه کارگران پکن روز پنجشنبه برای تماشای دیدار آرژانتین و استرالیا مملو از تماشاچیانی بود که پیراهن شماره ۱۰ آرژانتین را پوشیده و هر بار که مسی صاحب توپ می‌شد ورزشگاه را روی سرشان می‌گذاشتند.

با وجود اینکه لئو مسی کم کم پا به سن می‌گذارد و از فصل آینده نه در فوتبال اروپا بلکه با پیراهن اینترمیامی در لیگ MLS آمریکا بازی می‌کند اما محبوبیت افسانه‌ای او در گوشه و کنار دنیا نه تنها کاهش نیافته بلکه در سطحی بی‌سابقه است.

همه بلیت‌های ورزشگاه ۶۸هزار نفری کارگران پکن برای دیدار دوستانه آرژانتین و استرالیا به سرعت برق و باد فروخته شد و همه کسانی که این بلیت‌ها را خریداری کردند تنها یک هدف داشتند: از نزدیک دیدن لیونل مسی.

به غیر از ده‌ها هزار نفری که با پیراهن شماره ۱۰ آرژانتین در ورزشگاه حضور داشتند هزاران نفر دیگر هم در چین در روزهای گذشته خودشان را به هتل محل اقامت مسی و دیگر بازیکنان آرژانتین رساندند به این امید که ستاره بزرگ دنیای فوتبال را برای یک لحظه ببینند. تب مسی در چین در حدی است که فرانس‌پرس گزارش کرد یک هوادار خودش را در سطل زباله‌ای که کارکنان هتل از آن استفاده می‌کردند مخفی کرده تا شاید به این ترتیب بتواند وارد هتل فور سیزنز شده و خودش را به لئو برساند.

شصت و هشت هزار نفر تماشاچی در استادیوم کارگران پکن برای لذت بردن از درخشش لئو مسی اصلا منتظر نماندند چرا که او دو دقیقه بعد از شروع دیدار دوستانه آرژانتین و استرالیا موفق به گلزنی شد. از این زمان تا آخرین دقیقه مسابقه هر زمان که توپ به لئو مسی می‌رسید ورزشگاه از تشویق و فریادهای تماشاچیان پر می‌شد. آرژانتین بازی را ۲-۰ برد و طرفداران مسی از دیدن او در قالب تیم قهرمان جهان لذت بردند.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ورزش3
مجله زندگی
ارسال نظر