نکونام به دنبال عوض کردن کاشی‌های باشگاه استقلال!

اگر جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید استقلال انتخاب شود، تحولات ویژه‌ای را در این باشگاه شاهد خواهیم بود.
نکونام به دنبال عوض کردن کاشی‌های باشگاه استقلال!
کد خبر : ۲۳۰۴۷

اگرچه استقلال طی روزهای گذشته با حضور رامون لوپس در تهران به عنوان یکی از کاندیداهای احراز سمت سرمربیگری این تیم در فصل آینده حسابی سر و صدا به پا کرد اما بحث استفاده از یک سرمربی داخلی برای این تیم در لیگ بیست و سوم هنوز منتفی نشده و اتفاقاً علی امیری یکی از معاونان باشگاه استقلال نیز در گفتگوی تلویزیونی با وجود حضور مربی اسپانیایی در تهران مدعی شد اولویت اول باشگاه استقلال استفاده از سرمربی ایرانی است! اگر قرار بر استفاده از سرمربی وطنی باشد جواد نکونام یکی از گزینه‌های باشگاه استقلال محسوب می‌شود و با توجه به سابقه حضور در جمع آبی پوشان قطعاً گروهی از هواداران استقلال نیز حامی او خواهند بود. البته اگر جواد سرمربی استقلال شود قطعاً روش خاص مدیریتی خود را اعمال خواهد کرد.

استقلال عمل از کمیته فنی

حتی اگر تمام اعضای کمیته فنی استقلال رای به استفاده از جواد نکونام به عنوان سرمربی بدهند و این مربی هیچ مشکلی جهت نشستن روی نیمکت آبی پوشان نداشته باشد، بدون شک او از همان روز اول مسیرش را از کمیته فنی جدا خواهد کرد و کاملا مستقل از نظرات آنها عمل می‌کند. نکونام حتماً به کمیته فنی جواب پس نخواهد داد و فقط با مدیر عامل باشگاه طرف حساب میشود البته حتی اگر استقلال با یک سرمربی خارجی هم به توافق برسد بعید است شخص مورد نظر کمیته فنی استقلال را در تصمیم گیری‌هایش دخیل کند و این یک چالش بزرگ است که باید دید مدیر عامل آبی‌ها آن را چگونه مدیریت خواهد کرد؟

تحولات همه‌جانبه

نکته دیگری که حتی اطرافیان و مسئولان باشگاه استقلال هم به آن در گفتگوهای خصوصی خود اشاره می‌کنند، تحولاتی است که جواد نکونام در صورت انتصاب به عنوان سرمربی استقلال انجام خواهد داد. نکونام اگر سرمربی استقلال شود از دستیار اول گرفته تا سایر حاضران بر روی نیمکت را تک تک با نظر خودش انتخاب خواهد کرد و این یعنی متحول شدن بالغ بر ۹۰ درصد افرادی که هم اکنون روی نیمکت استقلال حضور دارند.

نکته جالب توجه اینجاست که برخی از مسئولان استقلال عصر پنجشنبه می‌گفتند اگر نکونام سرمربی استقلال شود همه چیز را بر اساس معیارهای سلیقه‌ی خودش می‌چیند و اگر لازم باشد حتی کاشیهای باشگاه استقلال را هم عوض می‌کند تا تمام امور کاملاً همانطور که خودش میخواهد، جلو بروند!

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر