ثبت‌نام کدام محصولات ایران خودرو آغاز شده است؟

شرکت ایران خودرو آخرین مهلت ثبت‌نام برای خرید خودرو در خرداد ۱۴۰۲ را اعلام کرد. فروش فوق‌العاده ایران خودرو مربوط به متقاضیان عادی و مادران طرح حمایت از جوانی جمعیت است.
ثبت‌نام کدام محصولات ایران خودرو آغاز شده است؟
کد خبر : ۲۳۰۹۶

ایران خودرو مهلت نهایی ثبت‌نام برای متقاضیان خرید خودرو را در خرداد ۱۴۰۲ اعلام کرد.

​مهلت ثبت نام ایران خودرو در خردادماه ۱۴۰۲ روز یکشنبه هفته آینده به پایان خواهد رسید. این دوره مربوط به فروش فوق العاده ایران خودرو با عرضه پژو ۲۰۷ مدل TU ۳ است.

فروش فوق العاده ایران خودرو مربوط به متقاضیان عادی و مادران طرح حمایت از جوانی جمعیت است. قیمت کارخانه پژو ۲۰۷ مدل TU ۳ برای این دوره جدید ثبت نام خودرو ۳۲۳ میلیون و ۸۰۳ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شده است. این طرح مربوط به پیش فروش ایران خودرو نیست و کل مبلغ باید پرداخت شود.

متقاضیان می‌توانند برای تکمیل مراحل ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو از طریق مراجعه به سایت فروش اینترنتی esale.ikco.ir مراجعه کنند. درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

متقاضیان عادی و طرح جوانی جمعیت که سال گذشته فرایند ثبت نام سامانه یکپارچه ویژه محصولات ایران خودرو را طی کردند و اسامی آن‌ها به عنوان بخش سوم اولویت تابستان ۱۴۰۲ برای دریافت خودروی پژو ۲۰۷ مدل TU ۳ به گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام و توسط این شرکت برای آن‌ها پیامک ارسال شده است می‌توانند در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو با موعد تحویل ۹۰ روزه شرکت کنند. سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ است.

طبق اطلاعیه، آخرین مهلت واریز وجه طرح فروش فوق العاده ایران خودرو از طریق سامانه یکپارچه روز یکشنبه ۲۸ خرداد ماه است.

شرایط ثبت نام ایران خودرو ویژه مادران

بر اساس آنچه تاکنون عنوان شده مادران دارای دو فرزند و بیشتر می‌توانند با انجام فرایند ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو برای مادران از سهمیه ۵۰ درصدی خودروسازان استفاده کنند. اما نه همه مادران دارای دو فرزند و بیشتر. بلکه شرط مهم ثبت نام ایران خودرو مادران این است که فرزند دوم خانواده و یا بیشتر، از آبان ماه ۱۴۰۰ به بعد متولد شده باشد.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
منیبان
مجله زندگی
ارسال نظر