استفاده شگفت‌انگیز مرسدس بنز از هوش مصنوعی!

مرسدس بنز به زودی ChatGPT را در خودروهای خود ادغام می کند، در این گزارش به بررسی آن چه که هوش مصنوعی برای این خودروهای آلمانی در انتظار دارد، پرداخته شده‌است.
استفاده شگفت‌انگیز مرسدس بنز از هوش مصنوعی!
کد خبر : ۲۳۴۱۱

، ChatGPT و OpenAI در خط مقدم انقلاب هوش مصنوعی بوده‌اند. چت ربات پیشرفته قادر است متن‌هایی را بر اساس دستورهای نوشته شده در تقریباً هر موضوعی ایجاد کند. پیچیدگی ChatGPT را می توان با این واقعیت ارزیابی کرد که حتی می تواند کدهای رایانه‌ای بنویسد. اکنون به نظر می رسد که ChatGPT به زودی یک ویژگی رایج در خودروهای لوکس خواهد بود.

 

مرسدس بنز اخیراً اعلام کرده است که عامل هوش مصنوعی OpenAI را به خودروهای فروخته شده خود در ایالات متحده اضافه می کند.

مرسدس بنز در حال گسترش بیشتر استفاده از هوش مصنوعی و ادغام آن در کنترل صوتی خودروهای خود به عنوان گام بعدی است. با افزودن ChatGPT، کنترل صدا از طریق Hey Mercedes دستیار صوتی MBUX حتی شهودی تر می شود. این خودروساز آلمانی در بیانیه ای اعلام کرد:« یک برنامه بتای اختیاری از 16 ژوئن 2023 در ایالات متحده برای بیش از 900000 وسیله نقلیه مجهز به سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX آغاز می شود.»

هوش‌مصنوعی در مرسدس بنز چه کار می‌کند؟

شایان ذکر است که چت ربات مکالمه OpenAI با سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX این برند یکپارچه خواهد شد. این سیستم اطلاعات سرگرمی در حال حاضر کاملا کاربرپسند است. در حالی که یک رابط صوتی هوشمند برای کمک به راننده بسیار مفید است، مشخص نیست چگونه ربات چت OpenAI دسترسی به سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX را افزایش می دهد.

طبق گفته مرسدس، صاحبان مدل های آمریکایی که از MBUX استفاده می کنند، می توانند سیستم ChatGPT را آزمایش کنند. مرسدس گفت: «مشتریان می‌توانند از طریق برنامه Mercedes me یا مستقیماً از وسیله نقلیه با استفاده از فرمان صوتی «هی مرسدس، من می‌خواهم به برنامه بتا بپیوندم» این سیستم را آزمایش کنند.»

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر