افشای حقیقت در خصوص داستان غم‌انگیز یک بازی محبوب!

گفته می‌شود که سازنده Subway Surfers پدری است که به یاد فرزندش که بر روی ریل قطار و در حال اسکیت‌بازی جان خود را از دست داده‌است، این بازی را ساخته است.
افشای حقیقت در خصوص داستان غم‌انگیز یک بازی محبوب!
کد خبر : ۲۳۴۲۲

 از سال 1399 تا به امروز داستان‌ غم‌انگیزی حول محور این بازی محبوب در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود و گفته می شود خالق «موج سواران مترو» این بازی را به یاد پسرش که هنگام اسکیت روی ریل راه آهن فوت کرده بود، ساخته است.

اما آیا یکی از بازی‌های پر دانلود در Google Play ادای احترام به پسری است که هنگام اسکیت روی ریل راه آهن جان خود را از دست داد؟ ما در مورد "موج سواران مترو" صحبت می کنیم، که در آن بازیکنان نقش هنرمندان جوان گرافیتی را بر عهده می گیرند که پس از دستگیر شدن، برای فرار از دست پلیس از طریق خطوط راه آهن می دوند. در حین دویدن، سکه‌های طلا و اقلام دیگر را جمع‌آوری می‌کنند، در حالی که از قطار و اشیاء دیگر که بر سر راه است، دوری می‌کنند.

داستان غم‌انگیز «Subway Surfers» حقیقت ندارد!

INDIATODAY این ادعا را ساختگی تشخیص داده است. این ادعا با یک توییت حذف شده در ۲۹ جولای توسط کاربری به نام «@adorebestlads» مطرح شد.

در 30 ژوئیه، این کاربر به دلیل ارسال محتوای تایید نشده عذرخواهی کرد، اما تا آن زمان، تعداد زیادی از حساب های رسانه های اجتماعی آن را دریافت کرده بودند. SYBO Games، یکی از بنیانگذاران "Subway Surfers" در پاسخ به "@adorebestlads" گفته بود که این بازی را به عنوان نشانه احترام به فرهنگ خیابانی و تنوع ایجاد کرده است.

داستان غم‌انگیز «Subway Surfers» حقیقت ندارد!

 

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر