یک پرسپولیسی راهی دبی شد/سفر تفریحی یا مذاکره با اماراتی ها؟

سعید صادقی بازیکن تیم پرسپولیس، بعد از گرفتن پاسپورتش راهی امارات شد
یک پرسپولیسی راهی دبی شد سفر تفریحی یا مذاکره با اماراتی ها؟
کد خبر : ۲۳۵۴۴

با توجه به اتمام قرارداد چند ستاره پرسپولیس، یحیی اصرار زیادی روی حفظ این نفرات دارد. اولویت پرسپولیس برای فصل بعد حفظ بازیکنان کلیدی این تیم است. گولسیانی، سعید صادقی، امید عالیشاه ،عیسی آل کثیر و میلاد سرلک ۵ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس هستند که در حال حاضر بازیکن آزاد به حساب می‌آیند و باشگاه پرسپولیس در پی تمدید قرارداد با این نفرات است.

در اولین گام رضا درویش بعد از ابقا در سمت مدیرعاملی پرسپولیس، مذاکره با عیسی آل کثیر و سعید صادقی را شروع کرده و شنیده‌ها حاکی از آن است کار تمدید قرارداد این دو بازیکن به زودی انجام خواهد شد. سعید صادقی که از او به عنوان بمب نقل و انتقالات یاد می‌شد، شروع خوبی در پرسپولیس نداشت. عدم هماهنگی و مصدومیت باعث شد تا سعید آن طور که انتظار می‌رفت در نیم‌فصل نخست درخشش نداشته باشد. با این حال در بازی‌های اخیر پرسپولیس، سعید جزو بهترین‌ها بوده و عملکرد بسیار خوبی هم از خودش به نمایش گذاشت. صادقی در بازی‌های پرسپولیس در سال جدید فوق‌العاده بوده و نشان داد لقب بازیکن معمولی برازنده او نیست. یحیی که در تابستان گذشته اصرار زیادی به جذب صادقی داشت، قطعا نمی‌خواهد چنین بازیکن باکیفیتی را از دست بدهد. از همین رو نام صادقی در صدر بازیکنان تمدیدی پرسپولیس قرار گرفته است.

قرارداد این ستاره پرسپولیس در پایان فصل جاری به اتمام رسیده و هنوز تکلیف صادقی برای فصل آینده مشخص نیست. سعید صادقی که در ابتدای فصل با کلی سر و صدا راهی پرسپولیس شد، دوست دارد باز هم در این تیم بماند و قراردادش را با تیمش تمدید کند. با این حال از نظر مالی هم دو طرف باید به توافق برسند تا قرارداد صادقی تمدید شود.

صادقی چند روز پیش با حضور در باشگاه پرسپولیس پاسپورتش را گرفت تا راهی سفر شود. همچنین این بازیکن بعد از حضور در باشگاه پرسپولیس جلسه ای چند دقیقه ای با درویش برگزار کرد و دو طرف در خصوص تمدید قرارداد با هم صحبت کردند. هرچند سعید برای ماندن در پرسپولیس اعلام آمادگی کرده، ولی ادامه مذاکرات را به مدیربرنامه هایش سپرده است.

صادقی روز گذشته تصویری از حضور خود به همراه بلیط به دبی در فرودگاه امام منتشر کرد. تصویری که حاشیه ساز هم شد و بعضی ها در فضای مجازی عنوان کردند صادقی با پیشنهاد یکی از تیم های اماراتی مواجه شده و برای مذاکره با این تیم راهی دبی شده است. پیگیری های ما اما نشان می دهد سفر سعید به دبی تفریحی بوده و او قصد مذاکره ندارد. در واقع پیشنهادی از اماراتی ها به دست این بازیکن نرسیده و همانطور که قبلا هم توضیح دادیم، صادقی به احتمال بسیار زیاد قراردادش را با پرسپولیس تمدید خواهد کرد و فصل بعد هم در این تیم به میدان خواهد رفت.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر