این فوق ستاره بزرگ فرانسوی هدف بعدی عربستان است؛ شرایط و پیشنهاد چیست؟

طبق ادعای فوت مرکاتو، النصر برای جذب آنتوان گریزمان، مذاکراتش را با نماینده‌های این بازیکن آغاز کرده است.
این فوق ستاره بزرگ فرانسوی هدف بعدی عربستان است؛ شرایط و پیشنهاد چیست؟
کد خبر : ۲۳۷۷۲

علاقه باشگاه‌های عربستانی به ستاره‌های بزرگ غول‌های اروپایی ادامه دارد و طبق ادعای رسانه معتبر فوت مرکاتو فرانسه، النصر مذاکرانش با آنتوان گریزمان را آغاز کرده و خواستار جذب این بازیکن است.

در گزارش فوت مرکاتو آمده است: در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی، عربستان تصمیم گرفت ضربات بزرگی را بر بازار مرکاتو وارد کند. پس از به خدمت گرفتن کریستیانو رونالدو در ژانویه گذشته، پادشاهی عربستان با جذب کریم بنزما و انگولو کانته ضربه سخت جدیدی را وارد کرد.

روبن نوس جوان (۲۶ ساله) نیز در میان تعجب همگان به الهلال پیوست، در حالی که کالیدو کولیبالی و ادوارد مندی نیز چمدان‌های خود را برای سفر به عربستان خواهند بست. این باید در مورد حکیم زیاش نیز صدق کند که در آستانه امضای قرارداد با النصر است. اما این تمام ماجرا نیست.

باشگاه فعلی کریستیانو رونالدو که در تلاش است مارسلو بروزوویچ را به خدمت بگیرد، اهداف دیگری نیز دارد که گزینه بعدی آن‌ها می‌تواند از فرانسه باشد. در واقع، طبق اطلاعات ما، النصر در تابستان امسال به طور جدی بررسی احتمال جذب آنتوان گریزمان را آغاز کرده است. بازیکن فرانسوی اتلتیکو مادرید بند فسخ بسیار پایین ۲۵ میلیون یورویی دارد. این مبلغ برای ترساندن باشگاه ریاض کافی نیست و به همین دلیل مذاکرات را آغاز کرده است.

طبق اطلاعات ما، در روز‌های اخیر جلسه‌ای بین رهبران سعودی و نمایندگان آنتوان گریزمان در لندن برای بررسی احتمال این عملیات برگزار شده است. فروش در تابستان امسال برای اتلتیکو مادرید که مشکلات اقتصادی بزرگی را تجربه می‌کند، حقوق زیادی را از حساب‌های مالی آزاد می‌کند و این می‌تواند به تقویت تیم در پنجره نقل و انتقالات نیز کمک کند.

اما در این مورد، بیش از هر چیز لازم است تا بازیکن متقاعد شود که چمدان‌های خود را برای پرواز به سمت عربستان ببندد. گریزمان با ۱۵ گل و ۱۷ پاس گل در ۳۸ بازی این فصل لالیگا، دوباره به دوران اوجش بازگشته و در مادرید احساس خوبی دارد. اما او در ۳۲ سالگی قرار دارد و می‌داند که سال‌های کمی برای امضای یک قرارداد بزرگ فرصت دارد. او بار‌ها تکرار کرده که آرزو دارد فوتبالش در لیگ MLS به پایان برسد. شاید او قبل از آن، کمی در عربستان درآمد کسب کند.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر