درگیری اپل با رئیس سابق اپ‌استور!

فیلیپ شومیکر، مدیر سابق بررسی برنامه‌ها در اپ‌استور، رئیس کنونی این فروشگاه را عامل پیشرفت نکردن آن دانست.
درگیری اپل با رئیس سابق اپ‌استور!
کد خبر : ۲۳۸۰۵

اخیراً برخی توسعه‌دهندگان، شکایت‌هایی از اپ‌استور اپل مطرح کرده‌اند که باعث شد غول فناوری اهل کوپرتینو برای کاهش نارضایتی‌ها به فکر اعمال بهبود باشد. یکی از مدیران سابق اپ‌استور معتقد است تا زمانی‌ که فیل شیلر مسئولیت این واحد را بر عهده دارد، هیچ پیشرفتی در آن رخ نخواهد داد.

فیلیپ شومیکر در سال ۲۰۰۹ بخش بررسی اپلیکیشن‌های اپ‌استور را راه‌اندازی کرد و تا سال ۲۰۱۹ مدیریت این واحد را بر عهده داشت. او در مصاحبه‌ای با MobileGamer اعلام کرد مشکل عقب‌ ماندن فروشگاه اپل، فیل شیلر است. WccfTech می‌نویسد، درحالی‌که دستورالعمل‌های بررسی اپ‌استور در طول زمان تغییر می‌کنند، تناقضات زیادی وجود دارد که باعث ناامیدی توسعه‌دهندگان شده است. شومیکر توضیح می‌دهد ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانند به‌راحتی ۸۰ درصد از کار واحد بررسی فروشگاه برنامه‌ی اپل را انجام دهند اما ظاهراً فیل مخالف اتوماسیون است و در عوض از نیروی‌ کار انسانی برای بررسی همه‌ی برنامه‌ها استفاده می‌کند.

شومیکر اعتقاد دارد برای بهبود اپ‌استور اپل، فیل شیلر باید از مدیریت این بخش کنار گذاشته شود. مدیر سابق اپ‌استور همچنین اعلام کرده اگر فیل از جایگاه خود کناره‌گیری کند، خودش امور را در دست گرفته و اقداماتی را ارائه خواهد داد که مدیر اپل را مجبور به انجام تغییرات کند. رئیس سابق واحد بررسی برنامه‌ها در اپ‌استور همچنین اظهار داشت غول فناوری کوپرتینویی در سال ۲۰۰۹ مستحق دریافت کارمزد ۳۰ درصدی از توسعه‌دهندگان بود اما اکنون سال ۲۰۲۳ است و همه‌چیز باید متفاوت باشد.

از نظر شومیکر حتی درصورتی‌که اپل تصمیم بگیرد کارمزد دریافتی از توسعه‌دهندگان در اپ‌استور را به ۵ درصد کاهش دهد، این رقم برای پوشش هزینه‌های عملیاتی بازاریابی، بررسی و موارد دیگر کافی خواهد بود. مدیرسابق اپ‌استور می‌گوید اگر فیل شیلر از جایگاه خود کنار گذاشته شود، جان تازه‌ای به فروشگاه برنامه‌ی اپل اپل دمیده خواهد شد و تغییرات جالبی در آن خواهیم دید.

شومیکر ادعا می‌کند کار در اپل تحت مدیریت فیل شیلر سخت است، زیرا او به کارکنان و فرزندان آن‌ها توهین می‌کند؛ به‌طوری‌که برخی از آن‌ها متعجب می‌شوند که چرا هنوز در این شرکت کار می‌کنند!

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
زومیت
مجله زندگی
ارسال نظر