جزئیاتی هولناک از جسد سوخته یک زن در تهران؛ چه کسانی دستگیر شدند؟

: رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری سه متهم در رابطه با کشف جسد سوخته شده یک زن در محله خزانه، خبر داد.
جزئیاتی هولناک از جسد سوخته یک زن در تهران؛ چه کسانی دستگیر شدند؟
کد خبر : ۲۳۹۱۱

سرهنگ بابک نمک شناس روز دوشنبه در خصوص جزئیات این دستگیری ها، اظهار داشت: در پی کشف جسد سوخته شده متعلق به یک خانم در منطقه خزانه، ‌کارآگاهان اداره پلیس آگاهی تهران بزرگ با انجام اقدامات میدانی و پیچیده پلیسی موفق به شناسایی یک دستگاه خودرو پیکان وانت سفید رنگی شدند که قاتل یا قاتلین بوسیله آن اقدام به انتقال جسد سوخته شده به محل کشف جسد کرده بودند.

به گفته او، با شناسایی مالک ۷۵ ساله خودرو پیکان وانت در منطقه خزانه، این شخص دستگیر و با توجه به شواهد و قرائن بدست آمده از محل سکونت او و احتمال اطلاع و همراهی داشتن اعضای خانواده در موضوع جنایت، با هماهنگی مقام قضایی، پسر ۳۰ ساله و همسر ۶۰ ساله این شخص نیز دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شدند.

سرهنگ نمک شناس گفت: اکنون تیم‌های تشخیص هویت و اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل سکونت متهمین دستگیر شده در حال انجام اقدامات علمی - پلیسی هستند و نتیجه اقدامات در راستای کشف پرونده این جنایت متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
تسنیم
مجله زندگی
ارسال نظر