دومینوی فوت ناشی از مصرف مشروبات الکلی؛ اینبار نوبت به کدام استان رسید؟

رییس شبکه بهداشت و درمان رامسر گفت: دومینوی فوت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در کشور با مرگ ۲ جوان رامسری به مازندران رسید.
دومینوی فوت ناشی از مصرف مشروبات الکلی؛ اینبار نوبت به کدام استان رسید؟
کد خبر : ۲۳۹۱۳

سیده رزا پورسید روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، با تایید خبر فوت ۲ نفر در این شهرستان به خاطر مصرف مشروبات الکی، افزود: این ۲ نفر در بخش icu بیمارستان امام سجاد (ع) رامسر بستری و تحت مراقبت درمان بودند.
وی خاطر نشان کرد: مشروبات الکی به شدت روی سلامت اثر دارد و تأکید می‌ کنیم که جوانان سلامت خود را به با مصرف آن به مخاطره نیندازند.

رییس شبکه بهداشت و درمان رامسر تاکید کرد: با وجود حرمت شرعی و غیرقانونی بودن مصرف مشروبات الکلی در کشور، متاسفانه برخی از جوانان مورد اغفال فروشندگان این ماده مست کننده قرار می‌گیرند و این گونه با جان خود بازی می‌کنند.

پورسید تصریح کرد: پیرو گزارش‌های واصله مبنی بر مسمومیت و فوت ۲ نفر به واسطه مصرف مشروبات الکلی در رامسر، بلافاصله دستورات مقتضی جهت تشکیل پرونده قضایی، بررسی فوری، شناسایی و بازداشت تولیدکنندگان و عرضه کنندگان به پلیس صادر شده است.

 

پیشتر در روزهای گذشته رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از مسموم شدن ۱۱ نفر پس از مصرف مشروب الکلی دست‌ساز، در حاجی آباد خبر داده بود.

همچنین رییس کل دادگستری البرز از بازداشت فرد جدید در پرونده فوت ۱۷ نفر در کرج به علت مصرف مشروبات الکلی خبر داد و گفت: تاکنون ۱۸۰ نفر دچار مسمومیت شده و در بیمارستان‌های مختلف کرج بستری شده‌اند.

معاون اول قوه قضاییه در این ارتباط با بیان صدور کیفرخواست متهمان مسمومیت های الکلی البرز در آینده نزدیک گفت: یکی از متهمان پرونده مسمومیت الکلی البرز متواری است و به دنبال دستگیری این متهم هستیم.

شهر گردشگر پذیر رامسر در غرب مازندران واقع شده و حدود ۷۵ هزار نفر جمعیت دارد.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ایسنا
مجله زندگی
ارسال نظر