بعد از تعرض، همسرم طلاقم داد و زندگی‌ام نابود شد

دو مرد شرور که به بهانه کار و شراکت 7 زن و دختر را مورد تعرض قرار داده بودند در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شدند.
بعد از تعرض، همسرم طلاقم داد و زندگی‌ام نابود شد
کد خبر : ۳۰۱۰

رسیدگی به این پرونده از اواسط تابستان سال گذشته با شکایت دختر جوانی به نام مریم مبنی بر اینکه از سوی 2 مرد جوان مورد تعرض قرار گرفته، آغاز شد. وی در تشریح ماجرا به مأموران گفت: چند ماه پیش با ساختن صفحه‌ای در اینستاگرام تلاش کردم تا در زمینه پوشاک فعالیت کنم و بتوانم از این طریق منبع درآمدی داشته باشم. مدتی بعد مردی به نام سیامک در قالب یک پیام به من پیشنهاد کار داد. من هم چون به دنبال توسعه کارم بودم از پیشنهادش استقبال کردم و جوابش را دادم و قرار شد برای صحبت بیشتر در خصوص کار به صورت حضوری با هم ملاقات کنیم. فردای آن روز طبق قرار با سیامک به غرب تهران رفتم او با خودرواش به دنبالم آمد تا اینکه چند دقیقه بعد جلوی یک آبمیوه فروشی توقف کرد و دو لیوان آبمیوه خرید اما پس از خوردن آن به یکباره سرم گیج رفت و بیهوش شدم. ساعاتی بعد وقتی به هوش آمدم متوجه شدم در خانه‌ای هستم و سیامک با دوستش که او را شهرام صدا می‌کرد به من تعرض کرده‌اند. آنها وقتی دیدند که به لحاظ روحی پریشانم تهدیدم کردند که اگر راجع به اتفاق‌های آن روز به کسی چیزی بگویم من را می‌کشند. بعد هم گفتند که زودتر از خانه شان بروم.
وی در ادامه افزود: آنقدر حالم بد بود که مجبور شدم ماجرا را به نامزد و خواهرزاده‌ام بگویم و تصمیم گرفتم از آنها شکایت کنم.
پس از شکایت مریم وی به پزشکی قانونی معرفی شد و پزشکی قانونی در گزارشی اعلام کرد که شاکی مورد تعرض و آزار و اذیت قرار گرفته است.
پس از آن مأموران پلیس شناسایی متهمان را در دستور کارشان قرار دادند اما در همان مدت شکایت‌های مشابه دیگری نیز به پلیس رسید که نشان می‌داد 2 متهم پرونده غیر از مریم به 6 دختر دیگر هم تعرض کرده‌اند.
به این ترتیب پلیس موفق شد مخفیگاه 2 متهم را در غرب تهران شناسایی و آنها را دستگیر کند تعدادی سیم‌کارت، گوشی موبایل و داروی بیهوشی نیز از آنها کشف شد.
متهمان پس از بازداشت با رد اتهام شان عنوان کردند که هیچگونه تعرضی را مرتکب نشده‌اند حتی زمانی هم که مأموران آنها را با شاکی‌های پرونده به شکل حضوری مواجه کردند آنها منکر اتهام شان شدند. با این حال پرونده با صدور کیفرخواست، گزارش پلیس و پزشکی قانونی برای رسیدگی به شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.
در دادگاه چه گذشت؟
در ابتدای جلسه هر 7 شاکی پرونده درخواست کردند تا 2 متهم پرونده به اشد مجازات محکوم شوند.
سپس یکی از شاکی‌ها به جایگاه رفت و گفت: وقتی به پزشکی قانونی رفتم آنها اعلام کردند که مواد بیهوشی که به من خورانده شده بود حاوی هروئین بوده و بر اثر این مواد مغزم دچار التهاب شده و با گذشت یک‌سال هنوز دارو مصرف می‌کنم.
شاکی دیگر پرونده نیز در تشریح ماجرا گفت: چند ماه قبل از اینکه در دام این 2 نفر بیفتم ازدواج کرده بودم و به لحاظ مالی هم مشکلی نداشتم فقط می‌خواستم با کار در فضای مجازی خودم را سرگرم کنم که آنها این بلا را سر من آوردند. بعد از این ماجرا همسرم طلاقم داد و زندگی‌ام نابود شده است.
سومین شاکی نیز عنوان کرد: من هم مثل بقیه فریب این دو شیاد را خوردم. بعد از تعرض هم آنها با تهدید عابربانک و رمز کارت‌هایم را گرفتند و پس از آن هم شماره و صفحات خودشان در شبکه‌های اجتماعی و پیامک‌هایی را که بین مان رد و بدل شده بود، از تلفن همراهم پاک کردند و من را از ماشین بیرون انداختند.
در ادامه 2 متهم یک به یک به جایگاه رفتند و اتهام تعرض را نپذیرفتند.
سیامک به قاضی گفت: ما قبول داریم که با شاکی‌ها رابطه برقرار کرده بودیم اما هیچ‌کدام از آنها با زور و تهدید نبوده و آنها با میل و خواسته خودشان به خانه ما می‌آمدند بنابراین ما اتهام تعرض را قبول نداریم.
پس از پایان دفاعیات متهمان و وکلای آنها، قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ایران
مجله زندگی
ارسال نظر
نظرات بینندگان
احمد
ارسالی در
ازش زن به حجاب است حجاب که رفت ارزش وشخصیت اوهم می رود