جمع آوری 142 هزار امضا بر علیه علی کریمی

خبرگزاری فارس از فعالیت کمپینی با بیش از 142 هزار امضا معطوف به رفتار و رویکرد علی کریمی فوتبالیست سابق تیم ملی خبر داد.
جمع آوری 142 هزار امضا بر علیه علی کریمی
کد خبر : ۳۲۳۲

این روزها سامانه فارس من خبرگزاری فارس روزهای شلوغی را می‌گذارند، کمپین‌های متعددی متمرکز بر برخورد قضایی با سلبریتی‌ها، از چهره‌های ورزشی گرفته تا هنرمندانی که در آتش اغتشاشات دمیده‌اند شکل گرفته است. در این بین پر امضاترینشان معطوف به رفتار و رویکرد علی کریمی فوتبالیست سابق تیم ملی است که آتش بیار معرکه اغتشاشات شده است. این کمپین که نزدیک به 142 هزار نفر امضا کننده دارد معنادارتر از آن است که توضیح اضافه نیاز داشته باشد.

شکل‌گیری کمپینی با بیش از ۱۴۲هزار امضا در چنین زمان کوتاهی قاعده حاکم بر این معادله را روشن می‌کند. «مردم» تا زمانی از چهره‌ها حمایت می‌کنند که ترویج خشونت نکنند و تمامیت ارضی کشور را به خطر نیندازند. 

«علی کریمی» یکی از همین چهره‌هاست. او که این روزها از سوی اغتشاشگران تشویق می‌شود با خط دادن به آنان تلویحا از کشتن مأموران امنیتی حمایت کرده است. کریمی گرچه مدعی شده است منافق و ضد‌انقلاب نیست اما در عمل مدیریت جریان اغتشاش و کمک به آنها را در دستور کار دارد.

انتشار محتواهایی با مضامین نفرت‌انگیز، تهییج کننده، مشوق حمله به مراکز امنیتی و مأموران انتظامی و ده‌ها اقدام دیگر را می‌توان ازجمله اقدامات این فوتبالیست سابق دانست.

اقداماتی که متأسفانه مورد حمایت و تأیید تلویحی برخی دیگر از اهالی ورزش نیز قرار گرفت. ورزشکارانی که بدنبال کوک کردن ساز دشمن عجولانه از تیم ملی خداحافظی کردند تا رسما اعلام کنند نظام فعلی را قبول ندارند

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
فارس
مجله زندگی
ارسال نظر