قتل مشکوک برای ماشین لوکس

ساعت 9 صبح دوشنبه گذشته به قاضی محمد رضا صاحب جمعی بازپرس جنایی تهران خبر رسید که مردی با شلیک گلوله به قتل رسیده است.
قتل مشکوک برای ماشین لوکس
کد خبر : ۳۴۳۶

با حضور تیم جنایی در محل حادثه که خیابانی در شرق تهران بود، معلوم شد که مقتول مردی جوان بوده که پشت فرمان ماشین207 خود هدف گلوله قرار گرفته و بر اثر شلیک به سرش به قتل رسیده است.

با انجام بررسی‌ها هویت مقتول شناسایی و مشخص شد که وی پیمانکار ساختمان و اهل کشور افغانستان است. بررسی‌ها حکایت از این داشت زمانی که مقتول در محل حادثه توقف کرده بود، قاتل از بیرون به سمت وی شلیک کرده و بعد فراری شده است.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که ساعت وقوع حادثه 7غروب یکشنبه بوده و از آن زمان تا صبح دوشنبه کسی متوجه ماجرا نشده بود.

به دستور بازپرس جنایی جسد مقتول به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت مسلحانه شروع شد. بررسی‌ها حکایت از این داشت که مقتول به‌دلیل اینکه کارت بانکی نداشته و نمی‌توانسته در زمینه خرید و فروش و معامله فعالیتی کند به مردی جوان به نام فرهاد که شریک کاری‌اش بوده اعتماد کرده و همه پول‌هایش را به‌حساب او واریز می‌کرده است. هر وقت مقتول قصد معامله یا خرید داشت، فرهاد همراه او می‌رفت و آخرین بار به‌گفته خانواده مقتول، وی با برداشتن مقداری پول از خانه خارج شده و به آنها گفته که با فرهاد قرار دارد و می‌خواهد یک خودروی لوکس خارجی بخرد. وی پس از آن سوار بر ماشین 207 خود شده، خانه را ترک کرده و دیگر بازنگشته است.

با این اطلاعات، بازپرس جنایی تهران دستور بازداشت فرهاد شریک کاری مرد افغان را به‌عنوان مظنون صادر کرد. وی دیروز بازداشت شد و وقتی برای تحقیق پیش روی بازپرس جنایی تهران قرار گرفت منکر قتل شد. وی گفت: من مدت‌هاست مقتول را می‌شناسم و با هم کار می‌کنیم. آخرین بار هم او به من زنگ زد و با هم قرار ملاقات گذاشتیم. به من گفت قصد خرید و معامله یک خودروی لوکس دارد و من هم خودم را به محل قرارمان رساندم اما هرچه منتظر ماندم نیامد. از سوی دیگر هرچه به موبایلش زنگ می‌زدم جواب نمی‌داد و گمان کردم که کاری برایش پیش آمده است. من نقشی در قتل او ندارم و بی‌گناهم.

براساس این گزارش، تحقیق در این پرونده تا رازگشایی اسرار جنایت ادامه دارد.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
میزان
مجله زندگی
ارسال نظر