حسن روشن به فتح الله زده هشدار داد

مهاجم اسبق آبی پوشان گفت: عملکرد آجورلو در مدتی که در باشگاه استقلال حضور داشت بد نبود ولی برکناری ایشان بصورت شبانه جای سوال دارد.
حسن روشن به فتح الله زده هشدار داد
کد خبر : ۳۷۵۹

حسن روشن درباره انتخاب فتح‌الله‌زاده به عنوان مدیر عامل باشگاه استقلال اظهار داشت: نمیدونم بر چه احساسی مدیرعامل انتخاب می کنند و بر چه اساسی مدیر عامل را برکنار می کنند؟ ولی درهرحال حاضر فتح‌الله‌زاده نسبت به گذشته با تجربه تر شده است و باید شرط بگذارد که حداقل دو سال در استقلال باشد تا برنامه‌هایش را اجرا کند.

وی افزود : با شناختی که از فتح‌الله‌زاده دارم موافق بازگشته ایشان به استقلال هستم اما نباید اشتباهات گذشته را تکرار کند باید این فرصت داشته باشد تا با برنامه ریزی دقیق اهداف را در استقلال پیش ببرد.

حسن روشن در ادامه خاطر نشان کرد: عملکرد آجورلو در این مدتی که در باشگاه استقلال حضور داشت، در مجموع خوب بود و کسی هم ناراضی نیست ولی اینکه شبانه او را کنار گذاشتند، جای سوال دارد. به هر حال مدیرعامل برنامه‌هایی دارد تا آنها را اجرا کند . او گفته بود برنامه ۳ ساله برای استقلال دارد ولی مدیریتش دوام نداشت.

روشن در پایان به ساپینتو سرمربی تیم استقلال اشاره کرد و گفت: به ساپینتو مربوط نیست چه کسی مدیر عامل باشگاه باشد . او از نظر فنی تا الان عملکرد بدی نداشته است و باید با قدرت تمرکزش فقط روی تیم باشد. ضمن اینکه تنها ایرادی که از ساپینتو می شود گرفت این است که یامگا را در دفاع راست بازی می دهد. درحالیکه یامگا بازیکن تهاجمی است که باید جلوتر بازی کند . یامگا اگر به عنوان وینگر راست بازی کند و مهدی قائدی به عنوان وینگر چپ، استقلال در خط حمله بسیار قدرتمند خواهد شد.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر