صدور مجوز پلیس سوئد برای برگزاری تظاهرات و سوزاندن تورات

رسانه‌های سوئد از صدور مجوز پلیس این کشور برای برگزاری تظاهرات و سوزاندن تورات در جریان آن در مقابل سفارت اسرائیل خبر می‌دهند
صدور مجوز پلیس سوئد برای برگزاری تظاهرات و سوزاندن تورات
کد خبر : ۴۰۲۱۹

به گزارش شبکه خبری «آر تی عربی» روسیه، تلویزیون دولتی سوئد (SVT) امروز (پنج شنبه) گزارش داد که پلیس شهر استکهلم، پایتخت این کشور اجازه داده تا فردا (جمعه) در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در سوئد تظاهراتی برگزار شود که قرار است در جریان آن، تورات را بسوزانند.

بر اساس این گزارش، سازمان دهنده تظاهرات در مقابل سفارت اسرائیل در استکهلم که قرار است چهار نفر در آن شرکت کنند، در درخواست مجوز خود ضمن اعلام این که قصد دارد تورات را با فندک بسوزاند، این اقدام را در اعتراض به «نقض سیستماتیک حقوق کودکان در سوئد» توصیف کرده است.

خبرگزاری رسمی روسیه (TASS) در این باره از تلویزیون دولتی سوئد نقل کرد که پلیس پایتخت این کشور هم اکنون در حال بررسی چندین درخواست اعتراض است که شامل تصمیم سازمان دهندگان برای سوزاندن کتاب‌های مقدس از جمله سوزاندن قرآن کریم در مقابل سفارت ایران در استکهلم است.

در حالی که یک مرد ۵۰ ساله از تصمیم خود برای سازماندهی تظاهرات و سوزاندن انجیل در جزیره «ریدارهولمن» شهر استکهلم خبر داده، یک زن در دهه سوم زندگی خود نیز درخواست سازماندهی تظاهرات در مقابل سفارت ایران در این شهر را داده تا در جریان آن، متون دینی و پرچم ایران را بسوزاند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
شفقنا
مجله زندگی
ارسال نظر