سوئد: مجوز اقامتِ عامل هتاکی به قرآن کریم بازنگری می‌شود

رسانه‌های سوئدی اعلام کرده‌اند اعتبار مجوز اقامت موقت این فرد در سال 2024 میلادی پایان می‌یابد اما اداره مهاجرت قصد دارد اکنون درخصوص اقامت وی بازنگری کند.
سوئد: مجوز اقامتِ عامل هتاکی به قرآن کریم بازنگری می‌شود
کد خبر : ۴۰۳۱۵

اداره مهاجرت سوئد مجوز اقامت اعطا شده به «سلوان مومیکا»، مهاجر عراقی هتاک به قرآن کریم را مورد بازبینی و بررسی مجدد قرار می‌دهد.

به گزارش الفرات، رسانه‌های سوئدی اعلام کرده‌اند اعتبار مجوز اقامت موقت این فرد در سال ۲۰۲۴ میلادی پایان می‌یابد، اما اداره مهاجرت قصد دارد اکنون درخصوص اقامت وی بازنگری کند.

بر اساس رایانامه‌ای که به روزنامه سوئدی «Svenska Dagbladet» ارسال شده، اداره مهاجرت اعلام کرده اطلاعات دریافتی از مقامات سوئدی دلیلی برای بررسی اماکن ابطال مجوز اقامت این فرد در سوئد فراهم کرده است.

سلوان مومیکا، مهاجر عراقی ماه گذشته نسخه‌ای از قرآن کریم را در برابر مسجدی در استکهلم، پایتخت سوئد آش زد؛ اقدامی که به واکنش تند کشور‌های اسلامی دامن زد و در پی آن، شماری از معترضان عراقی به سفارت این کشور در بغداد حمله کرده و آن را به آتش کشیدند، دولت عراق نیز در پی این اقدام مومیکا، تصمیم به قطع روابط با سوئد گرفت و ضمن اخراج سفیر این کشور، کاردار سفارت خود را نیز از سوئد فراخواند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
شفقنا
مجله زندگی
ارسال نظر