آخرین وضعیت داروهای شیمی‌درمانی در داروخانه‌های هلال احمر

دو داروخانه هلال احمر تهران در تیرماه امسال ۴۱ هزار و ۷۰۰ نسخه مربوط به بیماران نیازمند به شیمی‌درمانی را تامین کرده‌اند.
آخرین وضعیت داروهای شیمی‌درمانی در داروخانه‌های هلال احمر
کد خبر : ۴۰۳۳۴

داروخانه‌های هلال احمر به دلیل ویژگی‌هایی از جمله کنترل و نظارت دقیق و همچنین توزیع به موقع و مطمئن دارو‌های مورد نیاز بیماران و از سویی به واسطه توزیع دارو‌های خاص و دارو‌های پرونده‌ای از اهمیت بسزایی نزد شهروندان برخوردار بوده و اکثر دارو‌هایی که در این داروخانه‌ها عرضه می‌شود، تحت پوشش بیمه‌های جاری کشور هستند.

بر همین اساس در تیرماه جاری نزدیک به ۲۰ هزار نسخه شامل بیمه‌های تأمین اجتماعی، بیمه سلامت، بیمه نیرو‌های مسلح، بیمه آتیه سازان حافظ، بیمه دی، بانک‌ها و بیمه‌های تکمیلی پذیرش و خدمات مربوط به آن ارائه شده است.

داروخانه تهرانپارس نیز به دلیل تأمین و توزیع دارو‌های کمیاب و دارو‌های پرونده‌ای از قبیل دارو‌های بیماران پیوندی، دیالیز، سرطانی، ام اس، دارو‌های عادی مورد نیاز مردم، دارو‌های سفارشی و دارو‌های تک نسخه‌ای، اهمیت ویژه‌ای در نظام توزیع دارو دارد تا جایی که بیشترین دارو‌های پذیرش شده در این داروخانه شامل دارو‌های بیماران شیمی درمانی، دیابتی، ام اس و انسولین بوده است.

 در تیرماه سال جاری، این دو داروخانه جمعیت هلال احمر نیاز دارویی بیماران شیمی درمانی را تامین و ۴۱ هزار و ۷۰۰ نسخه را پذیرش کردند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر