چگونه از بانک پاسارگاد وام ۳۰۰ میلیونی بگیریم؟

دارندگان دستگاه کارتخوان یا درگاه پرداخت اینترنتی پاسارگاد در صورت نیاز به نقدینگی می‌توانند برمبنای «امتیاز ناشی از ماندگاری وجوه در حساب‌های خود» و «امتیاز ناشی از تراکنش‌های دستگاه کارتخوان یا درگاه پرداخت اینترنتی» تا ۳.۵ برابر امتیاز خود از بانک پاسارگاد وام بگیرند.
چگونه از بانک پاسارگاد وام ۳۰۰ میلیونی بگیریم؟
کد خبر : ۴۰۳۵۴

افرادی امکان درخواست برای وام مبنی بر مراوده بانک پاسارگاد را دارند که دستگاه کارتخوان فعال آن‌ها حداقل ۱ میلیون تا ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تراکنش در ماه داشته باشد. ضمنا درخواست دهندگان باید بعد از گذشت حداقل سه ماه از زمان اولین تراکنش خود به یکی از شعب بانک پاسارگاد مراجعه کنند و برای این تسهیلات درخواست بدهند. بانک با توجه به حساب قرض الحسنه متقاضی به درخواست وام وی رسیدگی خواهد کرد. سقف این تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومان اعلام شده است. در این طرح حداقل سود به شش درصد و حداکثر به ۲۳ درصد می‌رسد. حداکثر زمان بازپرداخت این تسهیلات ۶۰ ماه است. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات اعتبار شغلی است و افراد باید جواز و پروانه کسب ارائه بدهند.


با توجه به حداکثر مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط به ۸ میلیون و ۴۵۷ هزار و ۱۴۱ تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات، ۲۰۷ میلیون و ۴۲۸ هزار و ۴۸۰ تومان و مجموع رقم وام و سود آن، ۵۰۷ میلیون و ۴۲۸ هزار و ۴۸۱ تومان خواهد بود.

لازم به ذکر است که متقاضی این تسهیلات نباید در سیستم بانکی بدهی معوق یا چک برگشتی داشته باشد. افراد به منظور کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از طرح تسهیلاتی مذکور امکان مراجعه حضوری به یکی از شعب بانک پاسارگاد را دارند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
رده
مجله زندگی
ارسال نظر