پلیس: چیزی به‌عنوان گشت ارشاد نداریم

جانشین فرمانده‌کل انتظامی کشور با اشاره به تذکر لسانی مأموران نیروی انتظامی به هنجارشکنان عنوان کرد: ۹۹ درصد کسانی که حجاب را رعایت نمی‌کردند با تذکر پلیس، تمکین کردند و بخشی نیز اظهار پشیمانی کرده آزاد شدند و با بعضی افراد که تشکیلاتی مرتکب این جرم می‌شدند نیز برخورد خواهد شد.
پلیس: چیزی به‌عنوان گشت ارشاد نداریم
کد خبر : ۴۰۵۷۰

جانشین فرمانده‌کل انتظامی کشور با بیان "چیزی به‌عنوان گشت ارشاد نداریم" گفت: گشت‌های انتظامی با هنجارشکنان و هر کسی که قانون را رعایت نکند برخورد خواهند کرد.

سردار قاسم رضایی امروز در نشست خبری با خبرنگاران گیلان، موضوعات ترافیک، سرقت و برقراری آرامش را از جمله دغدغه‌های جدی مردم و انتظامی دانست و اظهار داشت: مردم گیلان خواستار رعایت مقررات قانونی هستند، ما نیز برابر قانون مکلف به اجرا هستیم.

جانشین فرمانده‌کل انتظامی کشور با اشاره به برخورد‌های انجام‌شده در حوزه ناهنجاری‌ها و سلاح‌های غیرمجاز تصریح کرد: در این استان، مسئولان ذی‌ربط، تشکل‌های مردمی و اصناف هماهنگی و همکاری‌های خوبی با انتظامی دارند.

سردار رضایی یکی از مطالبات جدی مردم استان‌های شمالی و گیلان را رعایت مقررات توسط مسافران عنوان کرد و افزود: با توجه به مزیت گردشگرپذیری این استان‌ها، مردم انتظار دارند که قوانین و شئون جامعه توسط مسافران رعایت شود البته مردم این استان و سایر استان‌ها مردمی مقید به رعایت اصول خانواده هستند و نیروی انتظامی نیز این موضوعات را برابر خواسته مردم و قانون پیگیری می‌کند.

وی با اشاره به تذکر لسانی مأموران نیروی انتظامی به هنجارشکنان عنوان کرد: ۹۹ درصد کسانی که حجاب را رعایت نمی‌کردند با تذکر پلیس، تمکین کردند و بخشی نیز اظهار پشیمانی کرده آزاد شدند و با بعضی افراد که تشکیلاتی مرتکب این جرم می‌شدند نیز برخورد خواهد شد.

جانشین فرمانده‌کل انتظامی کشور با ابراز اینکه مردم ایران و گیلان مردمی انقلابی و غیرتمند هستند و نجابت دارند اضافه کرد: این مردم اجازه جولان به هنجارشکنان را نخواهند داد.

سردار رضایی مجموعه انتظامی را از مردم و در خدمت مردم دانست و تأکید کرد: هنجارشکنی در هر حوزه‌ای از جمله سرقت، قاچاق یا در حوزه عفاف و حجاب خط قرمز نیروی انتظامی است و ما موظفیم برابر قانون با جرائم مختلف برخورد کنیم و جوسازی و هیاهو‌ها هیچ خدشه‌ای به مأموریت‌های ما وارد نمی‌کند و با هرکسی که سعی در برهم زدن آرامش مردم داشته باشد برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه "چیزی به‌عنوان گشت ارشاد نداریم" خاطرنشان کرد: گشت‌های انتظامی با هنجارشکنان و هر کسی که قانون را رعایت نکند برخورد خواهند کرد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
تسنیم
مجله زندگی
ارسال نظر