احضاریه پلیس برای مدیر تولید نیسان آبی

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: پس از اقدامات فنی، مدیر تولید سریال نیسان آبی شناسایی و برابر دستور قضایی توسط پلیس فتا احضار شد.
احضاریه پلیس برای مدیر تولید نیسان آبی
کد خبر : ۴۰۵۹۱

سرهنگ محمدرضا علیزاده فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: برابر گزارشات مردمی مبنی بر هنجارشکنی از سوی برخی عوامل تولید مجموعه سریال «نیسان آبی ۲» در زمان ضبط و تولید مجموعه در محدوده شهرک صنعتی چهاردانگه شهرستان اسلامشهر و فیلم منتشر شده در بستر کانال‌های تلگرامی و اپلیکیشن اینستاگرام، برابر دستور واصله از سوی دادستانی شهرستان اسلامشهر، بلافاصله موضوع تحت رصد و پایش اطلاعاتی پلیس فتای شهرستان اسلامشهر قرار گرفت.
وی تصریح کرد: پس از اقدامات فنی، مدیر تولید آن مجموعه شناسایی و برابر دستور قضایی توسط پلیس فتا احضار و در خصوص هنجارشکنی برخی عوامل تولید این مجموعه، تذکر لازم به وی داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: در بررسی مدارک تولید مجموعه مشخص شد مجوز فعالیت صادره برای عوامل این مجموعه در محدوده حوزه قضایی و انتظامی تهران بزرگ بوده و اقدام آن‌ها در جهت ضبط در شهرستان اسلامشهر غیرقانونی و فاقد مجوز لازم بوده که در این خصوص با اخذ تعهد از عوامل تولید، فیلمبرداری این مجموعه در منطقه شکرآباد شهر تهران در حال اجرا است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر