ثبت رکوردی تاریخی توسط «رونالدو»

ریستیانو رونالدو با گلزنی در بازی شب گذشته مقابل الاتحاد تونس با ضربه سر، رکورددار بیشترین گل‌زده با ضربه سر در تاریخ مسابقات رسمی فوتبال شد و از «گرد مولر» عبور کرد.
ثبت رکوردی تاریخی توسط «رونالدو»
کد خبر : ۴۰۶۱۸

النصر عربستان در دومین بازی خود در رقابت‌های جام باشگاه‌های عرب به مصاف تیم الاتحاد تونس رفت و در این بازی موفق شد با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسد و کریستیانو رونالدو هم در این بازی اولین گل خود را در فصل جدید رقابت‌ها به ثمر رساند.

رونالدو در این بازی در دقیقه ۷۴ بازی بود که موفق به گلزنی شد و به این ترتیب دروازه تیم المنستیری یا همان تیم الاتحاد تونس را باز کرد. رونالدو این گل را با ضربه سر به ثمر رساند و به این ترتیب یک رکورد ویژه را به نام خودش ثبت کرد.

ستاره پرتغالی با گلی که با ضربه سر مقابل تیم المنستیری تونس به ثمر رساند، به تعداد ۱۴۵ گل با ضربه سر در دوران حرفه‌ای خود رسید. رونالدو با این گل از رکورد گرد مولر عبور کرد و به این ترتیب تبدیل به بازیکنی شد که بیشترین تعداد گل با ضربه سر را در دوران حرفه‌ای خود به ثمر رسانده است.

گرد مولر ۱۴۴ گل در دوران حرفه‌ای خود با ضربه سر زده بود. در رده سوم سانتیانای اسپانیایی قرار دارد که ۱۲۵ گل با ضربه سر زده بود و در رده چهارم هم پله برزیلی قرار دارد که ۱۲۴ گل با ضربه سر به ثمر رسانده بود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
فوتبالی
مجله زندگی
ارسال نظر